Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
Hamarosan megnyithatja első magyarországi üzletét Olaszország legkedveltebb fagylalt-multija, a Yogurtlandia.
Hamarosan megnyithatja első magyarországi üzletét a gyümölcs italokat, shakeket, cukorkákat és egyéb édességeket forgalmazó Yogurtlandia - írja a Franchiseportal.hu. Az anyacég pár évvel ezelőtt már próbálkozott a piacra lépéssel, franchise partnerek híján akkor azonban nem jártak sikerrel.

Ezúttal olyan átvevők jelentkezését várják, akik szeretnének franchise partnerként, vagy akár mester franchise partnerként a Yogurtlandia hálózathoz csatlakozni. A Yogurtlandia egységek mérete 20-70 négyzetméter között mozog.
Az üzletek kialakításához nagyságrendileg 25-55 ezer eurós kezdeti beruházásra van szükség, amelyeknek lehetőleg frekventált helyen kell elhelyezkednie. A hálózat központja sem csatlakozási díjat, sem royalty-t nem kér a belépőktől. A franchise szerződés időtartama 4 évre szól.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








