Az elektronikus pénztárcák elterjedésének egyelőre több akadálya is van, azonban az egyik legfontosabb, hogy sokan nem is tudnak a megoldások létezéséről - írja az americanbanker.com. A legtöbben a PayPal elektronikus pénztárcáját ismerik.
Összesen 9 különböző elektronikus pénztárca elterjedtségéről készített kutatást egy amerikai cég, a comScore, amelyből kiderült, hogy a felhasználók csupán 51 százaléka ismer a PayPal digitális tárcáján kívül más hasonló megoldást. Az elektronikus pénztárca alatt a cég a "felhasználók fizikailag létező pénztárcájának virtuális formáját" értik, amellyel online vagy offline fizetéseket lehet kivitelezni.
A kutatást összesen közel 1 millió amerikai körében végezték el, ez alapján a válaszadók 72 százaléka ismeri a PayPal e-tárcáját, a második helyezett utána jóval lemaradva a Google alkalmazása 41 százalékos ismertséggel. A többi alkalmazást alig ismerik az ügyfelek, a MasterCard PayPass tárcáját a 13 százaléka, a Square és a Visa V.me tárcát 8 százaléka, az ISIS alkalmazását 6 százaléka, a Lemon és a LevelUp megoldását pedig csak 5 százaléka ismerte a megkérdezetteknek.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


