Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Pénztárcabarát bankkártyát dob piacra a Raiffeisen Bank, melynek használatával akár 15 százalékot is elengednek vásárlásaink során - értesült a Pénzcentrum.hu.
Több száz üzletben ad azonnali, 2-15 százalékos vásárlási kedvezményt a Raiffeisen Bank új bankkártyája, a OneCard. A készpénzfelvételre és internetes vásárlásra is alkalmas, PayPassTM technológiával ellátott kártya lakossági bankszámlákhoz igényelhető, használatával akár évi több tízezer forint is megtakarítható.
A OneCard birtokosait állandó kedvezmény várja a kijelölt CBA üzletekben, a kiemelt Agip töltőállomásokon, a Magyar Telekom saját és partner üzlethálózatában, a Marionnaud Parfümériákban, a Líra Könyv és az INTERSPORT üzleteiben, a Vista Utazási Irodákban és az UNIQA Biztosítónál. A Raiffeisen Bank a 2012. december 31-ig benyújtott igénylések esetén az éves kártyadíj 50 százalékát elengedi, így 2495 forintért már bárki részese lehet a kedvezményeknek. A kártya online, vagy bármelyik Raiffeisen bankfiókban is igényelhető.
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


