2012-ben a MasterCard érintésnélküli bankkártyáját, a MasterCard PayPass-t is elfogadják a Sziget, a Balaton Sound és a Volt fesztiválokon. A résztvevők tehát jövőre már meglévő MasterCard PayPass vagy Maestro PayPass bankkártyájukkal is fizethetnek a rendezvényeken.
A már jelenleg is több bank kínálatában elérhető PayPass technológiával ellátott bankkártyákat (vagy akár karórákat) fizetéskor csupán néhány centiméterre kell közelíteni az elfogadó terminálokhoz, majd egy rövid hangjelzést követően megtörténik a fizetés. Egy fizetés mindössze 2-4 másodpercet vesz igénybe! A plasztikkártya használata egyszerű, gyors, kényelmes és nem utolsó sorban higiénikus fizetést tesz lehetővé a nyári zenei fesztiválokon.
Korábban: "Kiskapu: mégis lehet készpénzzel fizetni a Szigeten"
"Az idei év célkitűzése az volt, hogy a Metapay Fesztiválkártya segítségével megismertessük a fesztivállátogatókkal az érintésnélküli bankkártyás fizetés előnyeit, hiszen a Metapay Fesztiválkártya hasonló fizetési élményt nyújtott, mint a MasterCard PayPass - fogalmazott Nemcsics Róbert, a MasterCard Europe kártyaelfogadásért felelős regionális vezetője. "Köszönhetően a Metapay rendszerének, a Szigeten kitűnőre vizsgázott az érintésnélküli fizetés" -tette hozzá a vezető.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


