Bár idén elvileg csak és kizárólag elektronikus kártyával lehetne fizetni a 2011-es Sziget Fesztiválon, ennek ellenére a Pénzcentrum.hu mégis talált kiskaput a rendszerben, ahol mégiscsak elfogadják a készpénzt.
A Sziget Kft. rendezvényein idén már nem lehet készpénzzel fizetni, csak elektronikus kártyával. A rutinos fesztiválozó azonban tudja merre érdemes keresgélni, ha valaki ragaszkodik a készpénzes megoldáshoz.

Aki régóta rendszeres résztvevője a fesztiválnak tudja, hogy a rendezvény ideje alatt is üzemel a csónakház vendéglátó egysége, vagyis a Domino Honvéd Kajak-Kenu Szakosztályának épületében üzemelő sportvendéglő. Nos mindamellett, hogy a csónakházban jóval kedvezőbb áron vásárolhatunk, a kártyás megoldás mellett még készpénzzel is fizethetünk. Erről a büfé pultján kiragasztott felirat is tanúskodik.
Természetesen fontos megjegyezni, hogy a fesztivál szervezői felhívják a közönség figyelmét, hogy az épületen belül üzemelő vendéglátóegység nem a Sziget Fesztivál szabályai szerint működik, ezért sem a működéséért, sem az itt található egyéb termékekért a Sziget Kft. semmilyen felelőséget nem vállal. Ennek ellenére az épületen belül is tudunk a fesztiválkártyával is fizetni, ha ragaszkodunk a készpénzkímélő fizetési eszközhöz.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








