8 °C Budapest

Botrányos Lidl-nyitás: káosz és dühös tömeg

2010. november 8. 12:02

Európában terjeszkedik a Lidl: a német diszkontlánc hétvégén hét boltot adott át Cipruson. Az áruházlánc bődületes pénzeket költött reklámkampányra, de persze a botrány sem maradt el.

Tovább terjeszkedik a Lidl: a német diszkontlánc múlt csütörtökön hét üzletet adott át a Ciprusi Köztársaságban, és várhatóan még kettő nyílik ebben a hónapban. Elemzők agresszívnek minősítették a gyors terjeszkedést, a Lidl ugyanis alacsony áraival komoly hatással lehet a piac többi szereplőjére, elsősorban a kisboltokra.

A diszkontlánc szándékainak komolyságát jelzi, hogy 1,2 millió eurót (340 millió forint) költöttek reklámkampányra az elmúlt hetekben. Az üzletlánc tájékoztatása szerint 450 embert foglalkoztatnak majd, átlagosan 1100 eurós (302 ezer forint) bruttó kezdő fizetéssel. 



Nagyobb térképre váltás

A boltok nyitása azonban nem ment zökkenőmentesen. A Cyprus Mail című napilap egyenesen káoszról számolt be az egyik nicosiai üzletnél. A boltban hatalmas tömeg gyűlt össze, így a biztonsági személyzet lezárta a bejáratot, és egy ideig nem engedtek be új vevőket. A tömegben összegyűlt helybéliek természetesen nehezményezték a helyzetet, A pénztáraknál fél órás sorok alakultak ki, a bevásárlókocsik pillanatok alatt elfogytak. A parkoló zsúfolásig megtelt, a szabad helyet kereső autósok miatt a környéken komoly dugók alakultak ki.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 26. péntek
Ervin
17. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem