
Mégse ment ki a divatból a borravaló? Úgy jattolnak a magyarok a futároknak, mintha nem lenne holnap
A legtöbben már megelőlegezve, a kiszállítás előtt adnak és a rendelésszámokhoz arányosan Budapesten kapják a legtöbb borravalót a futárok.
Júliusban 48 ezerrel 11,817 millióra csökkent a három hazai mobiltelefon-szolgáltató teljes ügyfélszáma, ugyanakkor a forgalmazásban résztvevők, azaz az előfizetéssel rendelkezők és az utolsó három hónapban hívást indítók vagy fogadók száma az előző hónaphoz képest 4 ezerrel 10,808 millióra nőtt - jelentette be a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).
Az NMHH gyorsjelentése szerint 2010 júliusában a hívásfogadásra alkalmas kártyák száma alapján 100 főre 118,1 SIM-kártya jutott. Júniusban ez az érték 118,6, egy évvel korábban, 118,65, 2009 végén pedig 117,70 volt. A hetedik hónap végére a teljes ügyfélszám alapján számolva a T-Mobile részesedése a júniusi 43,24 százalékról 43,42 százalékra, a Vodafoné 21,90 százalékról 21,95 százalékra emelkedett, míg a Telenoré 34,85 százalékról 34,63 százalékra csökkent.
Júliusban a forgalmat generáló ügyfelek száma alapján a Vodafone a júniusi 22,43 százalékról 22,45 százalékra, a T-Mobile pedig 44,68 százalékról 44,77 százalékra növelte piaci részesedését, míg a Telenor 32,89 százalékról 32,77 százalékra esett vissza.
A három mobilszolgáltató ügyfelei júliusban 5.136, 2010 első hét hónapjában pedig összesen 33.685 számot hordoztak. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság adatai szerint a 2004. május 1. óta igénybe vehető számhordozás eddig összesen 342.918 mobilszámot érintett.
A legtöbben már megelőlegezve, a kiszállítás előtt adnak és a rendelésszámokhoz arányosan Budapesten kapják a legtöbb borravalót a futárok.
Beütött a kánikula, az Aldi után most a Lidl akcióz le hűsítő berendezések.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.