Júliusban 48 ezerrel 11,817 millióra csökkent a három hazai mobiltelefon-szolgáltató teljes ügyfélszáma, ugyanakkor a forgalmazásban résztvevők, azaz az előfizetéssel rendelkezők és az utolsó három hónapban hívást indítók vagy fogadók száma az előző hónaphoz képest 4 ezerrel 10,808 millióra nőtt - jelentette be a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).
Az NMHH gyorsjelentése szerint 2010 júliusában a hívásfogadásra alkalmas kártyák száma alapján 100 főre 118,1 SIM-kártya jutott. Júniusban ez az érték 118,6, egy évvel korábban, 118,65, 2009 végén pedig 117,70 volt. A hetedik hónap végére a teljes ügyfélszám alapján számolva a T-Mobile részesedése a júniusi 43,24 százalékról 43,42 százalékra, a Vodafoné 21,90 százalékról 21,95 százalékra emelkedett, míg a Telenoré 34,85 százalékról 34,63 százalékra csökkent.

Júliusban a forgalmat generáló ügyfelek száma alapján a Vodafone a júniusi 22,43 százalékról 22,45 százalékra, a T-Mobile pedig 44,68 százalékról 44,77 százalékra növelte piaci részesedését, míg a Telenor 32,89 százalékról 32,77 százalékra esett vissza.
A három mobilszolgáltató ügyfelei júliusban 5.136, 2010 első hét hónapjában pedig összesen 33.685 számot hordoztak. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság adatai szerint a 2004. május 1. óta igénybe vehető számhordozás eddig összesen 342.918 mobilszámot érintett.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








