Az Automobilwoche információi szerint az Audi komplett autógyártást tervez a győri üzemben, ez lehet tehát a végső célja a júniusban aláírt telekvásárlásnak. Ha igazak a hírek, akkor a gyártási helyszínek közötti versenyben nem kisebb országot előztünk meg mint az Amerikai Egyesült Államokat.
A német autógyártó korábban motorgyártást és autó összeszerelést végzett Magyarországon, ez azonban az újonnan vásárolt telekrészen megvalósuló beruházást követően egy komlexebb tevékenységgé alakul át. Ezzel a győri üzem az eddigieknél is fontosabb szerepet kap, a karosszéria gyártással és a festő üzemmel együtt komplett autógyártás kezdődhet Magyarországon.
Ha igazak a német lap értesülései, akkor Magyarország a jövőbeni autógyártás lehetőségét az amerikai "versenytárs" elől happolta el, hiszen korábban ez a két gyártási helyszín versenyzett egymással. A magyarországi gyártás mellett szólt, hogy egy igen erős beszállítói struktúrával rendelkezik, és megfelelő szakember gárda áll rendelkezésre mind a gyártást mind a fejlesztést illetően, míg az amerikai helyszín a nem megfelelő beszállítói kör és a jóval magasabb munkabérek miatt vérzett el.
Mint ismeretes a konszern Győrben 174 hektárról 369 hektárra bővítette a birtokában lévő telkek méretét, eddig azonban nem volt egyértelmű a mintegy 24 millió euróból megvásárolt telek hasznosítása. Az új telekrész egy korábbi katonai terület és egyelőre természetvédelmi besorolás alá tartozik, de a vállalat ígéretet kapott arra, hogy ezt a besorolást megváltoztatják.
A győri gyár fejlesztése egyértelműen azt mutatja, hogy a Volkswagen konszern komolyan veszi ambiciózus tervét, miszerint a világ vezető autógyártója kíván lenni. Ebben fontos szerepet szánnak az Audi márkának, ahol az elvárás a globálisan vezető pozíció a luxusmárkák között, 2015-ben legalább 1,5 millió személyautó értékesítését tervezik az Audinál.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.







