Többen attól félnek, eltűnik Miskolc egyik kedvenc szánkódombja. Úgy tudni, a borsodi megyeszékhely legújabb Tesco-áruháza épül a helyén - írja a boon.hu.
A DVTK-stadion mellett található kis domb, ami ilyenkor - mikor hó van - a gyerekek kedvelt szánkópályája. Ez a terület valamikor a stadionhoz tartozott, a DVTK egykori edzőpályája volt.
Hackl Mónika, a Tesco szóvivője a boon.hu-nak elmondta: "Valóban egy áruházat építünk oda, de az idén már biztos, hogy nem kezdjük el a munkálatokat. Az új létesítmény csaknem 3000 négyzetméter lesz, várhatóan jövőre nyit meg." A szóvivő beszélt arról is, hogy miért pont ott nyitnak egy ekkora áruházat. Mint mondta: felmérték a terület vásárlói igényeit, valamint alapul vették azokat a jövőbeni fejlesztéseket, amelyeket a város tervez oda.

Tompa Sándor, a terület országgyűlési képviselője úgy nyilatkozott: a város pár évvel ezelőtt eladta ezt a területet, ma már magántulajdonban van. Annak idején itt salakos edzőpálya volt, de ehelyett épültek a műfüves pályák. Az eladás feltétele azonban az volt, hogy a beruházó kereskedelmi- és közösségi funkcióra hasznosítsa a területet - tette hozzá. Valamint - mivel sportingatlanról volt szó - az eladási ár egy részét sportcélra használta fel a város.
A képviselő beszélt arról is, hogy látta a terveket: egy játszótér, parkoló és bevásárlóközpont épül a telekre. Hozzátette: lehet, hogy lesz olyan, akinek nem tetszik, de többen vannak azok, akik azt szeretnék, hogy a terület fejlődjön. Az elemzések és a sok-sok lakossági jelzés is azt mutatják - folytatta -, hogy hiányzik egy ilyen jellegű bevásárlóközpont a városrészből. Forgalmi szempontból is van jelentősége az áruháznak, hiszen az ott élőknek nem kell majd 10 kilométer autózniuk egy nagyobb bevásárlás miatt - hangsúlyozta.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







