Többen attól félnek, eltűnik Miskolc egyik kedvenc szánkódombja. Úgy tudni, a borsodi megyeszékhely legújabb Tesco-áruháza épül a helyén - írja a boon.hu.
A DVTK-stadion mellett található kis domb, ami ilyenkor - mikor hó van - a gyerekek kedvelt szánkópályája. Ez a terület valamikor a stadionhoz tartozott, a DVTK egykori edzőpályája volt.
Hackl Mónika, a Tesco szóvivője a boon.hu-nak elmondta: "Valóban egy áruházat építünk oda, de az idén már biztos, hogy nem kezdjük el a munkálatokat. Az új létesítmény csaknem 3000 négyzetméter lesz, várhatóan jövőre nyit meg." A szóvivő beszélt arról is, hogy miért pont ott nyitnak egy ekkora áruházat. Mint mondta: felmérték a terület vásárlói igényeit, valamint alapul vették azokat a jövőbeni fejlesztéseket, amelyeket a város tervez oda.
Tompa Sándor, a terület országgyűlési képviselője úgy nyilatkozott: a város pár évvel ezelőtt eladta ezt a területet, ma már magántulajdonban van. Annak idején itt salakos edzőpálya volt, de ehelyett épültek a műfüves pályák. Az eladás feltétele azonban az volt, hogy a beruházó kereskedelmi- és közösségi funkcióra hasznosítsa a területet - tette hozzá. Valamint - mivel sportingatlanról volt szó - az eladási ár egy részét sportcélra használta fel a város.
A képviselő beszélt arról is, hogy látta a terveket: egy játszótér, parkoló és bevásárlóközpont épül a telekre. Hozzátette: lehet, hogy lesz olyan, akinek nem tetszik, de többen vannak azok, akik azt szeretnék, hogy a terület fejlődjön. Az elemzések és a sok-sok lakossági jelzés is azt mutatják - folytatta -, hogy hiányzik egy ilyen jellegű bevásárlóközpont a városrészből. Forgalmi szempontból is van jelentősége az áruháznak, hiszen az ott élőknek nem kell majd 10 kilométer autózniuk egy nagyobb bevásárlás miatt - hangsúlyozta.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok