Stan Moody, a 18 éves sznúkerjátékos lehet a sportág új reménysége Nagy-Britanniában.
Nagy tételben dolgozó óvszerhamisító üzemet lepleztek le a kínai hatóságok. A hamisítók több mint 2 millió darab hamis terméket állítottak elő, amelynek legkevesebb felét el is adták - írja a hamisitasellen.hu.
Az akcióra még júliusban került sor, de csak a napokban számolt be róla a helyi média. A rendőrség szerint mintegy egymillió darab hamis óvszernek a nyomára bukkantak ez idáig, amelyek közül nem egyet eladtak, sőt kétségtelenül fel is használtak a vásárlók, fokozva ezzel a nem kívánt terhesség és a betegségek kockázatát.
A kínai Hunan tartománybeli Shaoyang városában a hatóságok egy körülbelül 20 négyzetméter alapterületű rejtett gyártósorra bukkantak, ahol a hamisítók növényi olajjal kezelték a gumit, hogy az fényes és síkos felületű legyen, majd sterilizálás nélkül csomagolták azokat. A hatóságok szerint március óta több mint 2,1 millió hamis gumióvszer készülhetett az üzemben, amelyek mintegy felét az interneten, illetve pekingi, dongguan-i, jieyang-i és dél-ázsiai forgalmazóknak adtak el. Az ügyben a hamisító üzem vezetőjét, valamint további négy személyt vettek eddig őrizetbe.
A kínai hatóságok szerint a hamis óvszerek gyártása és értékesítése sokkal nagyobb arányú az országban, mint azt sokan gondolnák. Tavaly nyáron például több mint félmillió darab hamisítvány került elő egy kelet-kínai város, hamisító üzemében. Egy 2008-as becslés szerint pedig minden harmadik termék hamis lehetett, amelyet a közép-kínai Wuhan városában eladtak.
A hatóságok szerint a hamis óvszerek rendszerint gyenge minőségű és nem steril termékek, amelyeket többnyire ismert nemzetközi márkák jelzéseivel látnak el. Ezeket legkönnyebben elkerülni a hivatalos gyártó által ajánlott viszonteladóknál, illetve gyógyszertárakban történő vásárlással lehet.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








