Nagy tételben dolgozó óvszerhamisító üzemet lepleztek le a kínai hatóságok. A hamisítók több mint 2 millió darab hamis terméket állítottak elő, amelynek legkevesebb felét el is adták - írja a hamisitasellen.hu.
Az akcióra még júliusban került sor, de csak a napokban számolt be róla a helyi média. A rendőrség szerint mintegy egymillió darab hamis óvszernek a nyomára bukkantak ez idáig, amelyek közül nem egyet eladtak, sőt kétségtelenül fel is használtak a vásárlók, fokozva ezzel a nem kívánt terhesség és a betegségek kockázatát.
A kínai Hunan tartománybeli Shaoyang városában a hatóságok egy körülbelül 20 négyzetméter alapterületű rejtett gyártósorra bukkantak, ahol a hamisítók növényi olajjal kezelték a gumit, hogy az fényes és síkos felületű legyen, majd sterilizálás nélkül csomagolták azokat. A hatóságok szerint március óta több mint 2,1 millió hamis gumióvszer készülhetett az üzemben, amelyek mintegy felét az interneten, illetve pekingi, dongguan-i, jieyang-i és dél-ázsiai forgalmazóknak adtak el. Az ügyben a hamisító üzem vezetőjét, valamint további négy személyt vettek eddig őrizetbe.
A kínai hatóságok szerint a hamis óvszerek gyártása és értékesítése sokkal nagyobb arányú az országban, mint azt sokan gondolnák. Tavaly nyáron például több mint félmillió darab hamisítvány került elő egy kelet-kínai város, hamisító üzemében. Egy 2008-as becslés szerint pedig minden harmadik termék hamis lehetett, amelyet a közép-kínai Wuhan városában eladtak.
A hatóságok szerint a hamis óvszerek rendszerint gyenge minőségű és nem steril termékek, amelyeket többnyire ismert nemzetközi márkák jelzéseivel látnak el. Ezeket legkönnyebben elkerülni a hivatalos gyártó által ajánlott viszonteladóknál, illetve gyógyszertárakban történő vásárlással lehet.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Már ki is nevezték Szentkirályi Alexandra utódát - és az utód utódát is
- Napokon belül pénzre számíthat rengeteg háztartás
- Hatházi Róbert: a húsvét minden kor emberének ugyanazt az üzenetet hordozza
- Nagy változás a gyógymedencéknél - részletesen indokolt az NNGYK
- Ha autót vezet, akkor egy életveszélyes jelenség fenyegeti
- Friss kutatás: súlyos veszélyt jelent a használt sütőolaj