A TV2-nek a nulla-négyekkel is megéri a BL?

Pénzcentrum
2009. október 6. 08:47

A BL szériában vitézkedő Debrecen mérkőzései új hirdetőket és magasabb nézettséget hoztak a TV2-nek. A Lyon elleni összecsapás közvetítése 30 %-os közönségarányt mutatott, különösen a fiatalok és a férfiak csoportjában kedvezőek a ráták. A TV2 kereskedelmi igazgatója a Napinak elmondta, hogy a csatorna jó reklámfelület értékesítéssel büszkélkedik, a következő mérkőzésekre már szinte minden felületet eladtak.

Az igazgató szerint a BL egy prémium brand, melynek a megtérülését nehéz lenne csupán egy szezonra, vagy egy-egy összecsapásra lebontani. A meccsek közvetítésének értéke nem vethető össze a konkurens csatornán ezzel egy időben sugárzott olcsó filmekkel. A TV2 koncepciója, hogy a műsorral szélesítse a nézőréteget és olyan közönséget is behozzon, amely eddig nem kapcsolt a csatornára.

A kereskedelmi csatornák mindent elsöprő nézettsége már a múlté, egy-egy pontosan definiálható nézőcsoportra kell fókuszálni. Ennek köszönhetően a hirdető pontosabban célba tudja juttatni az üzeneteket, erre alapozva strukturálni lehet az egész heti műsortervet.

A keddi nap igazán férfias nap lett, átszerkesztve a nőket behozó Született feleségek-napot, jóllehet a széria átkerült péntekre és párnak a Szellemekkel suttogót kapta. Ezzel a péntek lett a nőké. A krimihétfő és a szerdai House-est maradt, utóbbi mellé került a Harper-sziget thriller, a csütörtök pedig a vígjátékok napja lett.

A kupamérkőzések közvetítésének elindítása új, eddig a TV2-n nem hirdető cégeket is vonzott, ilyen például a bwin, a Dreher, a Ford, az OMV vagy az Zwack-csoport Unicum márkája, amely az új spotját például a csatornán sugározta először. Ezek összessége együttesen járul hozzá a profitabilitáshoz.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Újraindul a STRT Holding inkubációs programja, a Launchpad

Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.

Egykor kubai textilmunkásoktól volt hangos, most közösségi finanszírozásból újul meg a patinás budapesti gyárépület (x)

A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.

Óriásit húzott a magyar Kickstarter: ilyen lehetőség kevés alkalommal lesz 2024-ben, most bárki élhet vele

Ahogy Jeff Bezos, az Amazon alapítója híres mondása is szól: "A márkád az, amit az emberek mondanak rólad, amikor nem vagy ott.”

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. február 28. szerda
Ákos, Bátor
9. hét
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
A diákok 97% kedvezménnyel, a 27 év alattiak 92% kedvezménnyel regisztrálhatnak! Gyere Te is!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm