A TV2-nek a nulla-négyekkel is megéri a BL?

Pénzcentrum
2009. október 6. 08:47

A BL szériában vitézkedő Debrecen mérkőzései új hirdetőket és magasabb nézettséget hoztak a TV2-nek. A Lyon elleni összecsapás közvetítése 30 %-os közönségarányt mutatott, különösen a fiatalok és a férfiak csoportjában kedvezőek a ráták. A TV2 kereskedelmi igazgatója a Napinak elmondta, hogy a csatorna jó reklámfelület értékesítéssel büszkélkedik, a következő mérkőzésekre már szinte minden felületet eladtak.

Az igazgató szerint a BL egy prémium brand, melynek a megtérülését nehéz lenne csupán egy szezonra, vagy egy-egy összecsapásra lebontani. A meccsek közvetítésének értéke nem vethető össze a konkurens csatornán ezzel egy időben sugárzott olcsó filmekkel. A TV2 koncepciója, hogy a műsorral szélesítse a nézőréteget és olyan közönséget is behozzon, amely eddig nem kapcsolt a csatornára.

A kereskedelmi csatornák mindent elsöprő nézettsége már a múlté, egy-egy pontosan definiálható nézőcsoportra kell fókuszálni. Ennek köszönhetően a hirdető pontosabban célba tudja juttatni az üzeneteket, erre alapozva strukturálni lehet az egész heti műsortervet.

A keddi nap igazán férfias nap lett, átszerkesztve a nőket behozó Született feleségek-napot, jóllehet a széria átkerült péntekre és párnak a Szellemekkel suttogót kapta. Ezzel a péntek lett a nőké. A krimihétfő és a szerdai House-est maradt, utóbbi mellé került a Harper-sziget thriller, a csütörtök pedig a vígjátékok napja lett.

A kupamérkőzések közvetítésének elindítása új, eddig a TV2-n nem hirdető cégeket is vonzott, ilyen például a bwin, a Dreher, a Ford, az OMV vagy az Zwack-csoport Unicum márkája, amely az új spotját például a csatornán sugározta először. Ezek összessége együttesen járul hozzá a profitabilitáshoz.

NEKED AJÁNLJUK
Ismét zsebbe kell nyúlnia a magyar szülőknek: súlyos kiadás vár rájuk a következő hónapokban

Az infláció miatt a szülőknek a zsebpénz politikájukat is át kell gondolniuk, hiszen minden drágul, így bizony a zsebpénzt is emelni kellene.

Ők azok, akik a válságból is profitálnak: keveseknek jön be, de nagyot kaszálnak majd

Pistyur Veronika szerint a válságban erős üzleti tervek is születhetnek, hiszen jobban figyelünk, és reagálunk, mint akkor, ha kényelem van.

Rengeteg magyar kedvenc terméke tűnhet el a boltok polcairól: óriási a baj, ennek nem látni a végét

Papírhiány, munkaerőhiány, az adózási rend változása mind hozzájárul ahhoz, hogy egyre nehezebb kiadni könyveket.

Lenullázhatja a magyar családokat a rezsiemelés: ide menekítsd a pénzed, amíg megteheted

Sokan a téltől félnek, mondván nehéz lesz kikalkulálni a megemelkedett rezsiárakat, de a lakásárak, albérlet árak is az egekben.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2022. október 3. hétfő
Helga
40. hét
KONFERENCIA
Tovább
Győr - Nyugat-magyarországi Gazdasági Fórum 2022
Ingyenes régiós fórum a helyi kkv-knak szakértőkkel.
Megújuló energia workshop a Lakás kiállításon
3 napig ingyenesen a LAKÁS KIÁLLÍTÁSON szeptember 23-25 között!
EZT OLVASTAD MÁR?