A Facebook és a Twitter felhasználói jó eséllyel módosabbak, mint a MySpace tagjai - derül ki egy friss felmérésből. Ezen felül valószínűbb, hogy városban laknak.
A Nielsen felmérése szerint az utóbbi egy év során az Egyesült Államok lakosságának fele látogatott meg valamilyen közösségi oldalt, a számuk pedig folyamatosan nő. A kutatás a hét lagnagyobb közösségi oldalra fókuszált.
A felhasználói adatokból készült statisztikák szerint azok, akik kereseti szempontból a lakosság felső harmadába tartozik, 25 százalékkal nagyobb eséllyel használja a Facebookot, mint az, aki az alsó 33 százalékos szegmensbe. Az állítás visszafelé is igaz, az alsó egyharmad 37 százalékkal valószínűben használja a MySpace-t, mint a felső harmad.
Ahogy azt korábbi felmérések már kimutatták, a közösségi oldalakra bejelentkező új felhasználók egyre idősebbek és idősebbek. A Facebook és a Twitter közép- és felsőiskolába járó tagjainak száma például az utóbbi fél évben már csökkent az Egyesült Államokban, ugyanakkor robbanásszerűen nő az 55 évesnél idősebb felhasználók száma.
Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








