Pénteken nyílik a 100. magyarországi McDonald's étterem, Győrben. Ennek kapcsán hatalmas akcióval várják a vendégeket az ország összes Mekijében: péntek délután 100 percen keresztül 100 forintba kerül a sajtburger.
Az akciós, 100 forintos árú sajtburgerből legfeljebb 3 darabot vásárolhat, aki augusztus 28-án 15.00 és 16.40 között beáll -a várhatóan meglehetősen hosszú- sorba. Az ajánlat csak az egyedi szendvicsekre vonatkozik, menükre és más kedvezményes ajánlatokra nem.
A kedvezményes akció az ország összes McDonald's éttermére érvényes. (Kedvezmény nélkül egyébként 230 forintba kerül a sajtburger.)
Az akció 16.40-kor a kasszák előtt várakozó sor lezárásával ér véget, azaz aki 16.40-kor beáll a sorba, még jogosult az ajánlat igénybevételére.
Az apropót az adja, hogy holnap Győr határában megnyílik az ország századik, Győr város harmadik McDonald's étterme. 1990-ben itt nyílt az első vidéki McDonald's étterem, most pedig a századik egység is a közel 130 ezres lélekszámú Győr városában nyitja meg kapuit.
Győrben egy hamburgersütő versenyt is tartanak: a megmérettetés alatt elkészült szendvicseket ingyen adják a betérőknek.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Tavaly májusban az első magyarországi McDonald's étterem 1988-as nyitásának évfordulóját retro ebédszünettel ünnepelte a cég: 43 forintért árulták a Big Mac szendvicset. Akkor az ár kellően vonzónak bizonyult, hiszen a délelőtt folyamán már a Váci utcán kígyózó sorok várták az étterem ünnepélyes újranyitását.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







