Úgy látszik, a Burger King sem akart lemaradni a szexuális célzatú óriásplakátok versenyében: az új kampányban a hét inch, vagyis 18 centiméter hosszú szendvicsről asszociálhat félre az, akinek mindenről csak AZ jut az eszébe.
A Burger King hét inch hosszú szendvicse azért nem olyan nagy durranás, hiszen a Subway-ben is 12 inch, vagyis 30 centi a normál szendvics, úgyhogy legalább a reklámmal fel kellett dobni az eladásokat. Hogy pontosan kit is akartak megcélozni ezzel a reklámkampánnyal, nem világos: a férfivásárlókat valószínűleg inkább riasztja a plakát, míg a lányoknak nem biztos, hogy a "hosszú és ízletes valamiről" pont egy hét inches BK-szendvics jut eszébe. Persze ki tudja.
A történelem folyamán persze nem ez volt az első szexuálisan túlfűtött óriásplakát, sőt az utóbbi időben egyre inkább elszaporodnak. Elég a Wonderbra melltartók zajos felháborodást keltett reklámjára gondolni (Nem tudok főzni. Kit érdekel?!) vagy a McDonald's franciaországi óriásplakátjára. (Majd a Mekiben elmagyarázom.)

Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








