Másodfokú hőségriadót rendeltek el, mivel a napi átlaghőmérséklet meghaladja a 25 °C-ot. A BKV hűsítőkkel, légkondival és külön oktatással igyekszik elviselhetővé tenni a nagy nyári meleget.
A BKV szóló és csuklós Volvo buszain, valamint a Combino villamosok mindegyikén - összesen 190 járművön - működik légkondicionáló berendezés. A többi járaton többnyire marad az ablaknyitás, a menetszél a folyamatos légcserével ugyanis nagymértékben enyhíti a kánikula kellemetlen hatásait. A hamarosan forgalomba álló Van Hool buszokat is el lesznek látva korszerű légkondicionáló berendezéssel.
Csütörtökön és pénteken négy forgalmasabb helyszínen (Blaha Lujza tér, Moszkva tér, Boráros tér, Oktogon) vizet oszt az utasoknak a közlekedési társaság, illetve a munkatársak, járművezetők részére is megfelelő mennyiségű védőitalt biztosít a munkahelyeiken. Az utasok biztonságát szem előtt tartva egyébként a járművezetőket külön oktatás keretében arra is felkészítik, hogyan kezeljenek egy esetleges utas-rosszullétet.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








