Vasárnaptól akciózik a két konkurens üzletlánc: a Lidlnél és az Aldinál is találtunk érdekességeket, és persze sok, olcsónak tűnő dolgot.
Június 7-től a konkurens német áruházláncok új, tematikus akciókat hirdetnek. A Lidl inkább a strandtermékekre fókuszál, míg az Aldi ázsiai ízekkel próbálkozik.
Habár nincs kimondottan nagy hőség -sőt, kimondottan csapadékos hétvége várható- a Lidl legújabb akciós katalógusát a strandtermékeknek szenteli. Találhatunk náluk 3 pozícióban rögzíthető strandszéket 5995 forintért, divatos strandtáskát 2995-ért, röplabdát és focit, úszószemüveget, és az elmaradhatatlan felfújható fókát, delfint és krokodilt (1795 forintért).
Úgy tűnik, a Lidl sem hagyhatja ki, hogy meglovagolja a 80. Ünnepi Könyvhét okozta felhajtást, és 365 sudoku számrejtvényt tartalmazó Sudoku füzeteket kínál akciós, 599 forintos áron.
Az idei nyár slágerterméke viszont egyértelműen a Lidl által kínált párnarádió lehet. A cég honlapja a terméket -érdekes módon- pihenéshez és rádióhallgatáshoz egyaránt ajánlja, és 3 év garanciát is ad hozzá.

Az Aldi Ázsia hetet indít vasárnaptól. Érdekes, hogy a világ figyelme ezekben a napokban éppen Kína, közelebbről Peking felé irányul:
Dübörögnek a kínai éttermek Magyarországon
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A különféle thai- fűszeres szószok (599 forint) és konyhakész wok szószok (449 forint) mellett wok serpenyőt is lehet náluk kapni, 3499 forintért (figyelem, indukciós tűzhelyekhez nem alkalmazható). Többfajta instant levest és készételt is kínálnak, tésztásat, rizseset egyaránt.
Az azonban korántsem biztos, hogy a magyar vásárlók elkapkodnák a mungó- vagy szójababcsírát, és jó eséllyel sem a teriyakipácért, sem a bambuszrügyért nem lesz majd nagy tolongás.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








