Árháborút robbanthat ki a Tesco a húsvéti csokitojások piacán, miután több millió tojást vásárolt fel egy csődbe ment üzletlánc készleteiből. Így az is lehet, hogy féláron tudja majd adni az édességet, ami akár 17 milliárd forintnyi bevételt is hozhat neki.
A Woolworths, aki korábban Nagy-Britannia legnagyobb csokitojás kiskereskedőjének számított -és például a Cadbury csokoládégyártól is rendelt- nemrégiben csődbe ment. Korábbi megrendeléseinek nagy része azonban továbbra is megmaradt.
A Tesco ezt kihasználva a napokban bejelentette, hogy felvásárolja a már legyártott készleteket, és jóval alacsonyabb áron kínálja majd, mint azt korábban a Woolworths tervezte. Így az üzletlánc az Egyesült Királyság legnagyobb csokitojás-árusítója lehet.
A fő konkurens, az Asda ugyanakkor arra készül, hogy felveszi a versenyt a Tescoval, sőt, még lejjebb is viszi az árakat.
A szigetországban rendkívül fontos a húsvéti édességpiac: a vásárlók évente körülbelül 200 millió fontot (67 milliárd forint) költenek csokitojásra, amiből 80 millió darabot vásárolnak. A Tesco most azt tervezi, ennek negyedét az ő boltjai árusítják majd.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.