A júniusban megrendezésre kerülő labdarúgó Európa-bajnokságra várhatóan 5 millió futballszurkoló utazik majd el. A stadionok mellett a tereken felállított óriásképernyőkön is nagy számban figyelik majd az eseményeket. A rendezvény Ausztria és Svájc nyolc városában zajlik majd, az EU és az UEFA közös kezdeményezést keltett életre a szurkolók fogyasztói jogainak védelme érdekében.
Meglena Kuneva, az unió fogyasztóvédelmi biztosa bejelentette, hogy az UEFA-val közös kampányt és egy segélyvonalat indítanak a labdarúgó Eb-re utazó szurkolók támogatása érdekében. A drukkerek ezen keresztül tájékozódhatnak a fogyasztói jogaikról, a belépőjegyekről, de tanácsot kérhetnek egy baleset vagy betegség esetén felmerülő nehézségekről is.

A bécsi Ernst Happel stadionban lesz a döntő
A biztos szerint uniós polgárként mindenkinek erős fogyasztói jogai vannak, ezért csak javasolni tudja a 10 pontból álló szórólap elolvasását az indulás előtt. A segélyvonal főleg a helyszínen tartózkodók problémáinak kezelésére szolgál, elsősorban a jegyvásárlásra hívja fel a drukkerek figyelmét, mert nagyon sok hamisítványra számítanak a fogyasztóvédők.

Jól meg kell nézni a jegyeket!
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A telefonos segélyvonal egész júniusban, hétköznapokon 9-18.30 között hívható, a Svájcban tartózkodó szurkolóknak a +32-2299-9696-os telefonszámot kell használniuk, amennyiben vásárlással, utazással, vagy orvosi ellátással kapcsolatos kérdésük van.
Az uniós országokban található fogyasztói központok már az indulás előtt várják a drukkerek kérdéseit, de a hazaérkezésük után is támogatják őket az esetleges panaszkezelésben. A mérkőzések látogatóinak elsősorban az Ausztriában működő Európai Fogyasztói Központ nyújt segítséget, Svájc nem rendelkezik ilyen intézménnyel.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








