Sokszor előjön az extrém példa, hogy David Beckham 70 millió dollárra biztosította a lábait, az Arsenal brazil születésű csatára, Eduardo súlyos lábtörésével azonban itthon is sokak figyelmét felhívta a sportbiztosítások szükségességére. Igaz, feltehetően ismét hiába...
A komoly futballkultúrákban meglehetősen elterjedtek a nagy összegű balesetbiztosítások: egyrészt a játékos is köt magára biztosítást, másrészt a klub is biztosítja magát focistái sérülése esetére. Nyugat-Európában vannak olyan nagy biztosítók, melyek több százezer focista ügyfelet szolgálnak ki - írja a Magyar Hírlap.
Magyarországon ezzel szemben senkinek nem éri meg, hogy ilyen szolgáltatást nyújtson, ugyanis a nagy kockázat miatt nem lenne elegendő biztosított a rendszer működéséhez. Egy magyar focistának havi 20-50 ezer forintot kellene fizetnie a komoly védelmet jelentő biztosításért, ezt pedig feltehetően nem tennék meg annyian, hogy egy cégnek megérje ezzel foglalkozni.
Korábban voltak ilyen irányú kezdeményezések, melyekkel egyidejűleg rengeteg visszaélés is volt: sokan jelentkeztek azzal, hogy sérülés miatt kénytelenek visszavonulni. Egy-két okosabb játékos egyénileg köt jó biztosítást a klubok azonban továbbra is a szerencsére játszanak, holott nekik a játékosállomány a vagyonuk, melyet így biztosítatlanul hagynak.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.