Ahogy a karácsony közeledik, egyre több szolgáltató dobja piacra az ajándékkártyákat. Van ahol ez már bevett szokás, és a tavalyi sikereket látva van ahol idén kezdik az újdonság bevezetését.
A Discover szintén megjelent a karácsonyi ajándékok piacán, idén már ötödik alkalommal. Az ajándékkártya programot 2003 októberében vezette be a cég, és évről-évre egyre növekszik az érdeklődés. Ezzel ugyanis a tanácstalan ajándékozók meg tudják oldani a ötlettelenség problémáját, a másik fél pedig saját maga döntheti el, hogy mit is szeretne venni.
De idén új konstrukcióként jelent meg a kártya, az elektronikus ajándékokat előtérbe helyezve. 20 és 500 dollár (3 500 és 85 000 forint) közötti címletek vásárlására van lehetőség, ráadásul egyből "szállításra" is kerül az ajándék címzettjének.
További előnye a kártyának, hogy virtuális dombornyomással egyedivé lehet tenni, így személyre szabott ajándék. Egy alkalommal viszont csak 10 kártya vásárlására van lehetőség. De nincs meg az a hátrány, mint sok kártyánál, hogy csak bizonyos ideig használható fel. Ha egyszer aktiválta a felhasználó, nincs lejárati dátuma, bármikor fel lehet használni, és a díja ugyanakkora mint a többi hasonló kártyának.
A kártya címzettje kap egy értesítő e-mailt a szolgáltató cégtől, hogy érkezett számára egy ilyen ajándék. Ezt el tudja menteni, vagy ki tudja nyomtatni, és a kártya megrendelője pedig értesítést kap az "átvételről". Ha viszont valami probléma, vagy félreértés folytán a címzett mégsem aktiválja a kártyát, akkor sincs gond, mert 30 nap után a kifizetett összeg automatikusan visszakerül a vásárlóhoz...

Vakteszten győzött a Lidl sajátmárkás pezsgője: inkább ezt vedd fillérekért, mint a Moët & Chandon-t
Több mint 2500 fős vakteszt hozott meglepő eredményt. Nem véletlen, hogy a sajátmárkás termékek ennyire nagy népszerűségnek örvendenek Magyarországon.

Ez most komoly, tényleg 40000 forintot ér ez az 1000 forintos bankjegy? Bárki fiókjában lapulhat egy
Ma már a modern, új pénzeknek is igen komoly gyűjtőtábora van Magyarországon.
A zárkózott kamaszok ventilációjában segíthet egy, a mentális jóllétet támogató új hazai mobilapp, a Healmindset, amelyben a felhasználók chaten, anonim módon kaphatna támogatást.
Bár a 20 ezer magyar méhész 1,2 millió méhcsaládja évente 25 ezer tonna mézet termel, Magyarországon az egy főre jutó mézfogyasztás mindössze 1 kg/év.
Újabb gasztronómiai témájú sikersztori a Brancsnál: közösségi előfinanszírozásból nyithatja meg főzelékbárját az ötletgazda Szatmári Ferenc, azaz Főzelékes Feri.
Október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar, azaz az ADHD rendellenesség tudatosításának hónapja, amiben Magyarországon az iskoláskorú gyerekek 8-10 százaléka érintett.
-
Új trendek a csapatépítésben, egyre messzebb utaznak a cégek
A rendezvénypiac aktuális helyzetéről Vígh-Guttmann Barbarát, az Adventor Hotel Kft. értékesítési vezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi készülődés a PENNY-vel (x)
Szívhez szóló videóval is köszönti a vásárlókat az üzletlánc
- Postán küldte a gyógyszernek mondott potencianövelőket, börtön lehet a vége
- Fontos figyelmeztetés a cukorbetegeknek
- Szlovén kapitánya lett a magyar kosárlabda-válogatottnak
- Bauer Bence: aki Németországba betette egyszer a lábát, az ott is marad
- Rendőrgyilkosság - a rendőrök vallottak a bíróságon, a vádlott viszont "nem bírt magával"
- Itt a magyar diákok legfrissebb PISA-eredménye
Agrárszektor Konferencia 2023
Sustainable World 2023
Mi lesz veled magyar élelmiszer?


