Lépten-nyomon hallhatjuk, hogy a BKV-nak évente legalább 10 milliárd forintos kárt okoznak a bliccelők, így egyre erélyesebben kell fellépni ellenük. Ezen szigorítás egyik sarokköve a pótdíjak mértékének drasztikus emelése, amint arról korábban is beszámoltunk.
Június 1-jétől a helyszínen 5 ezer forintot kell majd fizetni, akik pedig 30 napon belül, csekken egyenlítik ki a tartozást, 10 ezer forintos sarcra számíthatnak, míg ezen határidő túllépése 20 ezerre növeli az összeget. A bérlet utólagos bemutatása 2500 Ft-ba kerül majd.
A BKV adatai szerint jelenleg 3 millió olyan esetet tartanak nyilván, melyben a bliccelő fiktív adatokat diktált be, de tartozása még nem évült el, míg további 1,2 millió potyautas személyivel igazolta magát.
A bliccelők toplistáját az az utas vezeti, aki 2,4 milliós tartozást halmozott fel el nem évült pótdíjakban, a BKV így a Népszabadság információi szerint házának árverezésére készül.
A szigorító lépések közül a metrókban bevezetett ellenőr-blokád naponta mintegy 6 milliós többletbevételt eredményez. A cég távlati terveiben szerepel, hogy a felszíni járművek esetében csak az első ajtón lehet majd felszállni és be kell mutatni az érvényes menetjegyet vagy bérletet.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








