18 °C Budapest

Reklám lesz a BKV-jegyeken?

Pénzcentrum
2007. március 5. 09:30

Átvilágíttatja azt a 2800 szerződést a BKV, melyet az előző vezetés külső cégekkel kötött, fiatalítanák a felső vezetést és megpróbálják hirdetési felületként értékesíteni a jegyek és bérletek hátoldalát - írja a Népszabadság.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

Az átvilágított szerződések között az érintetlenül hagyott megállapodások mellett minden bizonnyal lesznek olyanok, melyeket felmondanak vagy újratárgyalnak.

A cégvezetés fiatalításának célkeresztjében elsősorban a felsővezetők állnak, akik átlagéletkorát a jelenlegi 50-60 évről 40 év körülire szeretnék csökkenteni.

A társaság számos új marketingterve között szerepel, hogy a jegyeket és bérleteket reklámhordozóként hasznosítják. A hirdetni szándékozó cégeket pályázaton keresik majd az évente mintegy 35 millió darab eladott jegyre és bérletre. Ha minden jól megy, a jövő év elejétől már reklámostul kaphatjuk meg jegyeinket.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2021. október 20. szerda
Vendel
42. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?