2007 az átalakulás éve lesz a BKV-nál, ezt már több csatornán is hallhattuk, arról azonban, hogy miként képzelik el az illetékesek a jövőt, eddig nem sokat lehetett tudni.
A Népszabadság információi szerint a jelenlegi tervek szerint 1300-1500 ember elbocsátására lehet számítani, a cég azonban felvette a kapcsolatot a munkaügyi központokkal és piaci cégekkel is, hogy segítse a szakképzett munkaerő sikeres elhelyezkedését.
Az átalakításoktól a főváros azt várja, hogy jövőre a BKV üzemi szinten nullszaldós legyen. Az idénre tervezett 13 milliárdos üzemi veszteség a költségoldal megfogása mellett csak úgy tűnhet el, ha a bevételeket jelentősen növelni tudja a társaság.
Utóbbira pedig vannak elképzelések, méghozzá igen merészek: a jegy nélkül utazóknak ezentúl 2 ezer forint helyett 5 ezer forintot kell a helyszínen fizetniük, egy hónapon belüli fizetés esetén pedig 10 ezer forint lesz a pótdíj összege, míg az egy hónapon túli fizetés esetén 20 ezer forintra lehet számítani. A bérlet utólagos bemutatásának díja az eddigi háromszorosa lesz.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







