2007 az átalakulás éve lesz a BKV-nál, ezt már több csatornán is hallhattuk, arról azonban, hogy miként képzelik el az illetékesek a jövőt, eddig nem sokat lehetett tudni.
A Népszabadság információi szerint a jelenlegi tervek szerint 1300-1500 ember elbocsátására lehet számítani, a cég azonban felvette a kapcsolatot a munkaügyi központokkal és piaci cégekkel is, hogy segítse a szakképzett munkaerő sikeres elhelyezkedését.
Az átalakításoktól a főváros azt várja, hogy jövőre a BKV üzemi szinten nullszaldós legyen. Az idénre tervezett 13 milliárdos üzemi veszteség a költségoldal megfogása mellett csak úgy tűnhet el, ha a bevételeket jelentősen növelni tudja a társaság.
Utóbbira pedig vannak elképzelések, méghozzá igen merészek: a jegy nélkül utazóknak ezentúl 2 ezer forint helyett 5 ezer forintot kell a helyszínen fizetniük, egy hónapon belüli fizetés esetén pedig 10 ezer forint lesz a pótdíj összege, míg az egy hónapon túli fizetés esetén 20 ezer forintra lehet számítani. A bérlet utólagos bemutatásának díja az eddigi háromszorosa lesz.

Mégse ment ki a divatból a borravaló? Úgy jattolnak a magyarok a futároknak, mintha nem lenne holnap
A legtöbben már megelőlegezve, a kiszállítás előtt adnak és a rendelésszámokhoz arányosan Budapesten kapják a legtöbb borravalót a futárok.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


