Visszavonta a Magyar Nemzetet kiadó Nemzet Lap- és Könyvkiadó ellen benyújtott személyiségi jogi keresetét Gyurcsány Ferenc ,miniszterelnök. A kormányszóvivő azt mondta: Gyurcsány Ferenc a múlt sérelmei helyett a jövőre kíván koncentrálni.
A miniszterelnök a részben általa tulajdonolt Nomentana nevű cégről a Magyar Nemzet című lapban korábban megjelent cikksorozat állításai miatt indított pert.
Azonban, a csütörtöki első tárgyalási napon - amelyen sem a kormányfő sem pedig a jogi képviselője nem vett részt - Pataki Árpád bíró ismertette a felperes beadványát, amelyben tudatta a bírósággal, hogy eláll a pertől, így az eljárás megszűnt.
Batiz András kormányszóvivő elmondta: a miniszterelnök a választási kampány részének, politikai célból megfogalmazott lejáratási kísérletnek tartja a cikket. A kampánynak azonban vége, a választások is lezárultak, a kormányfő pedig a múlt sérelmei helyett a jövőre kíván koncentrálni, ezért vonta vissza a Magyar Nemzetet kiadó Nemzet Lap- és Könyvkiadó ellen benyújtott személyiségi jogi keresetét - tette hozzá Batiz András.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








