A májusban bejelentett döntés szerint az egyik, 105,1 millió euró értékű projekt célja egy vezetéstechnológiai rendszer kidolgozása.
2020-as koronavírus járvány újabb csapást mért a magyar gazdaság motorját is adó járműiparra, ezen keresztül pedig az abroncsgyártásra - számol be a HelloVidék.
A Bridgestone Csoport magyarországi üzeme éppen 2008-ban, a hazánkat is megroppantó gazdasági válság idején kezdte meg működését, amely még a fokozottan nehéz időszak ellenére is képes volt gyökeret verni.
- mondta el a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. ügyvezető igazgatóját, Topolcsik Melinda a lapnak, majd hozzátette: "autóipari szakértők szerint az idén jelentősen (akár 20-40%-kal, Roland Berger, 2020. április 23.) visszaeshet az európai gépkocsigyártás 2019-hez képest, és ezt a visszaesést valószínűleg nem lehet behozni jövőre sem, legfeljebb néhány év múlva normalizálódhat a gépkocsigyártás és a gépkocsieladás. Ez természetesen hatással van az abroncsgyárak, így a mi termelésünkre is, mert termékeinket részben az autógyárak számára szállítjuk. A másodlagos (ún. trade) piac kilátásai azonban jobbak, a jelenlegi prognózisok szerint itt sokkal dinamikusabban visszaépülhet a kereslet."
A teljes interjút a HelloVidék oldalán olvashatod el. KATT!
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


