Komoly leépítés jöhet a győri Audinál: ennyi volt a nagy magyar autóipari álom?
Több száz dolgozót bocsáthathat el a győri Audi a motorgyártás visszaesése miatt.
Több száz dolgozót bocsáthathat el a győri Audi a motorgyártás visszaesése miatt.
2025 áprilisában az ipari termelés volumene 5,0, munkanaphatástól megtisztítva 2,3%-kal elmaradt az egy évvel korábbitól.
Komoly benzináresés is jöhet a magyar kutakon, mert Trump vámbejelentései, valamint az OPEC újabb lépései a Brent-olaj árát is komolyan megvágták.
Tavaly mintegy 19 ezer munkahely szűnt meg a német autóiparban az EY könyvvizsgáló és tanácsadó cég friss elemzése szerint.
A Volkswagen és a szakszervezetek közötti tárgyalások a gyárbezárásokról és a bércsökkentésekről várhatóan csütörtökig elhúzódnak, mivel a felek még nem értek megállapodásra.
A Bosch nemrég bejelentett létszámcsökkentési programjai miatt mintegy 8-10 ezer munkahely került veszélybe.
A Volkswagen és dolgozói között egyre élesebb ellentét alakult ki a németországi gyárak költségcsökkentési tervei miatt.
A márka jövője bizonytalan, mivel a Stellantis új vezetése komoly döntések előtt áll, és akár a legendás név megszüntetése is felmerülhet.
A BMW debreceni gyárában az eredetileg tervezett három helyett csak két elektromos modell gyártása indulhat el.
A dolgozók a tárgyalások sikertelensége esetén akár hosszabb sztrájkokkal is nyomást gyakorolhatnak, miközben a vállalat már így is csökkenő profitot és szállításokat tapasztal.
Bújtatott létszámcsökkentésekről, műszakleállásokról a tavalyi év második fele óta érkeznek hírek a hazai járműágazatból.
Az elmúlt hónapokban jelentős létszámleépítés történt a tiszaújvárosi Jabil gyárban, amely Észak-Magyarország egyik legnagyobb munkaadója.
December elejétől korlátozott sztrájkok kezdődhetnek a németországi Volkswagennél, miután a munkavállalói képviselők hivatalosan megszavazták a munkaügyi akciót.
A Volkswagen szakszervezete sztrájkkal fenyeget, ha a vezetőség nem tesz engedményeket a bérek és gyárbezárások ügyében zajló tárgyalásokon.
A múlt héten hivatalossá vált, hogy a Schaeffler sikeresen lezárta a Vitesco Technologies felvásárlását.
A Toyota Motor globális termelése augusztusban 11%-kal csökkent.
A szakszervezet decemberi sztrájkokkal fenyeget, ha nem sikerül megállapodni, és a dolgozók továbbra is ragaszkodnak a 7%-os béremeléshez.
A Volkswagen vezetősége feszült légkörben tárgyal a dolgozókkal a tervezett megszorításokról.
Egyre erősebb a félelem, hogy Donald Trump újbóli megválasztása akár egy mikroválságot is okozhat az amerikai gazdaságban. De mi köze ehhez Magyarországnak?
Magyarország autóipara az idei év elején rendesen megfeneklett, gyülekeznek a viharfellegek a húzóágazat felett.