Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
A koronavírus-járvány világszerte még soha nem látott módon sújtotta az árufuvarozást. Az időszámítás jelenleg két részre osztható: a koronavírus előtti és utáni időszakra. A kettő között - vagyis jelenleg - világszerte számos tényező megkérdőjelezhetővé vált a gazdaságban, a politikában és a társadalomban egyaránt. Lezárások vannak mindenhol. A korlátozásokat ugyan elkezdték enyhíteni, azonban a közösségi és a gazdasági nyitás csak kis lépésekben indul újra.
A fertőzés egy új, esetleg még pusztítóbb hullámával kapcsolatban továbbra is fokozott az aggodalom. Bármilyen megbízható előrejelzés elképzelhetetlennek tűnik mind a politikai döntéshozók, mind az orvosi és tudományos szakértők részéről.
Amikor egyes termelési területek leállnak, vagy amikor egy teljes gazdasági ágazatnak - például a tétlen gépjárműgyáraknak vagy az lezárt szállodáknak és éttermeknek - hirtelen már nincs szükségük áruk szállítására, az nyomás alá helyezi a logisztikai hálózatokat. A hálózatokat jellegüknél fogva számos különféle elem alkotja, amelyek szorosan egymáshoz kapcsolódnak az ellátási láncok működtetése érdekében. Ha az egyik elem leáll, az egész gépezet megérzi a hatásokat.
- magyarázza Bernhard Simon, a Dachser vezérigazgatója. Elmondása szerint a Dachser mind központilag, mind az üzleti egységekben válságkezelési bizottságokat hozott létre, amelyek kiváló, átfogó információkat és támogatást nyújtanak az Igazgató Tanácsnak.
- folytatja Simon. Ezekben az országokban a Road Logistics üzletágakban a szállított tömeg bizonyos esetekben 40%-os visszaesést eredményezett. "Telephelyeink kimagasló kezdeményező képességükről tettek tanúbizonyságot és teljes mértékben a vállalat érdekében cselekedtek. Nekik köszönhetően képesek vagyunk rugalmasak maradni a válságban is, és alkalmazkodni a szállítmányozás megszervezésének körülményeihez, csökkentve a rendszeres menetrend szerinti járatokat." - mondja Simon.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
- tette hozzá. Míg a nagy élelmiszerfogyasztók, például a szállodák, éttermek és kávézók az év első felében eltűntek, a szupermarketekben a kereslet jelentősen megnőtt. Még ha a pánikvásárlás által kifosztott szupermarketek polcainak a látványától néhányan aggódtak is az esetlegesen megszakadt ellátási láncok miatt, a logisztika mindig is biztosított volt. Minden elfogyott elem automatikusan új megrendeléseket idéz elő, bár néhány napot igénybe vesz, amíg a kereskedő raktára megint megtelik és feltöltheti a polcokat árukkal.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








