Michael Schumacher nyolc egyedi luxusórája, melyek összértéke meghaladhatja a 4,8 millió dollárt, árverésre kerül.
Ilyen használt cuccok után kapkodnak a magyarok: el se hiszed, melyik a leggyakoribb kulcsszó
Másfélszeres ugrás az "ingyen elvihető" kulcsszavakra történő keresésekben, 31%-kal több házhozszállítás, 43%-os növekedés a látogatottságban és 60%-os emelkedés az adásvételek számában. A hazai piacvezető apróhirdetési oldal és a GKI Digital közösen áttekintette a járványhelyzet e-kereskedelemre gyakorolt hatásait, amelyek közül az egyik legfontosabb, hogy a vásárlóerő gyengülése miatt a jövőben még inkább előtérbe kerülhetnek a használt termékek.
- mondta Madar Norbert, a GKI Digital vezető tanácsadója.
Magyarországon a házhozszállítás és a csomagautomata a két átvételi mód, amely a koronavírus időszakában is növekedni tudott, a harmadik fél által üzemeltetett átadópontok szerepe viszont jelentősen lecsökkent. A GKI Digital meglátása szerint a jövőben a szabadon elkölthető jövedelem és ebből fakadóan a vásárlási kedv is megcsappanhat, főként a jóléti és luxus termékek esetében. A vásárlóerő gyengülése pedig a használt termékek kereskedelmének növekedését is magával hozza: a havi 2,6 millió látogatót vonzó Jófogáson már most több mint 20%-kal több hirdetést adnak fel heti szinten a korlátozások bevezetésének első hetéhez képest.
- mondta Palocsay Géza, a Jófogást működtető Adevinta Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője.
Ami pedig a Jófogás legnépszerűbb keresőszavait illeti: 2020. március 16. és május 16. között több mint másfélszeresére, csaknem 325 ezerre nőtt az "ingyen elvihető" kulcsszavakra történő keresések száma. Ezen túl pedig a korlátozások kezdetéhez képest - a kényszerű otthonléttel és a beköszönő jó idővel összhangban - a "kerékpár" keresőszónál 250%-os, a "trambulin" keresőszónál 75%-os, a "fűnyíró" keresőszónál pedig kétszeres, egyes heteken pedig csaknem háromszoros növekedést figyeltek meg.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom