Az előzetes terveknek megfelelően a Nestlé Hungária Kft. beköltözött a TriGranit által fejlesztett Millennium Tower II. irodaházban kialakított 3.890 négyzetméteres új központjába. A tranzakció során a tulajdonost a CB Richard Ellis, a Nestlét a Cushman & Wakefield képviselte.
"Örömmel üdvözöljük a világ egyik piacvezető fogyasztásicikk-gyártóját a Millennium Városközpontban. Az irodaház végső technikai és műszaki kialakítása során messzemenőkig figyelembe vettük új bérlőnk egyedi igényeit." - nyilatkozta Hajdu László, a TriGranit magyarországi fejlesztési igazgatója.
"Számunkra a Duna-parti iroda szinte már hagyománynak számít. A Millennium Tower II irodaházban kialakított új központi irodánk mind munkaszervezés, mind költségtervezés és átláthatóság szempontjából hatalmas előrelépést jelent a számunkra a korábbi három helyszínen működő üzletágaink összeköltözése révén." - hangsúlyozta Aldo Siegrist, a Nestlé Hungária ügyvezető igazgatója.
Csikós Ádám, a Cushman & Wakefield projektmenedzsment üzletágának vezetője hozzáfűzte: "Izgalmas feladat volt számunkra a Nestlé új központi irodájának kialakítása, amely a hagyományos irodai funkciókon kívül látványkonyhának is helyet ad."
A 20.000 négyzetméter irodaterületet kínáló Millennium Tower II a Duna keleti partján, a Millennium Városközpontban helyezkedik el. A nyolcemeletes épületet a FIABCI díjas Schön Építésziroda tervezte. A Millennium Városközpont bérlői között megtalálható a K&H Bank, a Vodafone, a Morgan Stanley, a Lexmark, a Boehringer, a JTI, a Prologis valamint a Lufthansa. A Millennium Városközpontban található A - kategóriás Millennium Towers irodaházak kiemelkedő minőséget képviselnek a magyar irodapiacon. Az épületek technikai felszereltsége és szolgáltatásai megfelelnek a TriGranit magas minőségi követelményeinek és a környezetvédelmi irányelveknek is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
-
Ipar Napjai és Automotive Hungary – Mindenki egy helyen (x)
Hazánk legnagyobb ipari eseménye vár minden szakembert: ipari innovációk, költséghatékony megoldások, üzleti lehetőségek, networking, KKV-kat segítő pályázatok.
Portfolio Gen Z Fest 2025


