A Fővárosi Közgyűlés elfogadta Budapest 2026-os költségvetését és a jövő évi folyószámlahitel-keretről szóló szerződést.
Vasárnaptól több jegytípus ára is emelkedik a budapesti tömegközlekedés járatain.
BKK-jegy drágulás 2025
A Fővárosi Közgyűlés még márciusban döntött arról, hogy júniustól több BKK termék árát módosítja. Ennek értelmében 2025. június 1-től
- a vonaljegy ára 450 Ft helyett 500 Ft lesz,
- a járművezetőnél váltott jegy 600 Ft-ról 700 Ft-ra módosul,
- a 10 darabos gyűjtőjegyért 4 000 Ft helyett 4 500 Ft-ot kell fizetni,
- a 30 perces jegy 530 Ft helyett 600 Ft-ba kerül,
- a 90 perces jegy ára 750 Ft-ról 850 Ft-ra változik,
- a Budapest 24 órás jegy 2 500 Ft helyett 2 750 Ft-ért lesz kapható.
A bérletek ára változatlan marad, a teljesárú havi bérlet továbbra is 8 950 forintba kerül – olvasható a BKK közleményében. Az áremelést a forint értékének romlásával és a jövőbeni fejlesztések forrásigényével magyarázzák.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








