Ezen a héten volt telitalálatos szelvény a Skandináv lottón, egyvalaki 216 286 005 forintot nyert!
Május 9-én rendezik meg az idei Balaton Fagyija választást, méghozzá nem is akárhol, hanem egy kompon.
Fekete Tamás, a Balatoni Turizmus Szövetség vezetője bejelentette: május 9-én rendezik meg az idei Balaton Fagyija választást, méghozzá nem is akárhol, hanem egy kompon, amely a Tihany és Szántód közötti távon közlekedik.
Az esemény nem csupán a régió fagylaltmestereinek versenye, hanem egy egyedülálló élményprogram is, több mint húsz fajta finomság közül választják ki az idei év legjobbját. A zsűrizés idejére a komp fedélzetén egy mozgó fagyiboltot alakítanak ki, ahol a legjobb balatoni fagylaltkreációk kerülnek a kóstolók elé. A rendezvény különlegessége, hogy május 9-én délután 2 és 3 óra között bárki, aki felszáll a Fagylalt-kompra, ingyen fagylaltot kap – így a vendégek nemcsak a Balaton gyönyörű panorámáját élvezhetik, hanem valódi gasztronómiai élményben is részesülhetnek.
2025-ben a kézműves fagylalt átlagos ára elérte a 600–700 forintos szintet gombóconként, ami éves szinten mintegy 10–15%-os áremelkedést jelent. A helyi cukrászdák beszámolói alapján az áremelkedés hátterében elsősorban az alapanyagárak és az energiaköltségek emelkedése, valamint a munkaerőhiány következtében növekvő bérigények állnak.Bár a belföldi fogyasztók számára az új árszint érezhető többletterhet jelenthet, nemzetközi összevetésben a balatoni fagylaltárak továbbra is mérsékeltnek tekinthetők. Egyes nyugat-európai országokban – például Norvégiában – egyetlen gombóc fagylalt ára a 2000 forintot is meghaladhatja.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








