Budapest turisztikai vonzerejét elsősorban a város épített öröksége, kulturális kínálata és gasztronómiája határozza meg, nem pedig a prémium kategóriás üzletek száma.
Patkány botrány miatt zárnak be sorra a japán éttermek: ez lenne a megoldás a marhahús hiányra?
A Sukiya, Japán legnagyobb Gyūdon (marhahúsos tál) étteremláncának közel 2000 üzletét be kellett zárni, miután két különböző éttermükben is szennyeződést találtak az ételekben: az egyikben egy patkányt, a másikban egy rovart- írja a CNN.
A vállalat március 31. és április 4. között zárja be éttermeit alapos takarítás és fertőtlenítés céljából. A döntés azt követően született meg, hogy egy tokiói külvárosi étteremben rovarszennyeződést találtak múlt pénteken, illetve néhány héttel korábban, januárban egy patkány került elő egy tál miszó levesből a nyugat-japáni Tottoriban.
A Sukiya a közösségi médiában is elnézést kért vásárlóitól a történtekért, és ígéretet tett arra, hogy mindent megtesznek a biztonságos és tiszta környezet fenntartása érdekében. Az érintett éttermeket azonnal bezárták, és kártevőirtást, valamint ellenőrzéseket végeztek.
Bár a patkányos incidens képei már január óta terjedtek a közösségi médiában, a vállalat csak március végén erősítette meg hivatalosan az esetet. A cég közleménye szerint a probléma abból adódott, hogy az alkalmazott nem ellenőrizte megfelelően a miszó levest felszolgálás előtt. A pénteki tokiói eset kapcsán a vállalat visszatérítette az érintett vásárló pénzét, és helyszíni vizsgálatot indított az eset okainak feltárására.
A Sukiya, amely a Zensho Holdings tulajdonában áll, 2024 elején 1 957 hazai és 675 külföldi üzlettel rendelkezett, többek között Kínában, Tajvanon, Thaiföldön és Brazíliában. A cég Japánban csak a szintén népszerű Yoshinoya étteremláncot előzi meg, amely 1 259 üzlettel rendelkezik az országban.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








