Karácsonykor az egyik legnépszerűbb ajándék a mobiltelefon – nem véletlen, hogy a szolgáltatók minden évben különleges ajánlatokkal készülnek.
Kedvezményes ajánlatot hirdetnek február 5-re: a légitársaság 50 százalékos engedményt biztosít a második repülőjegyre bizonyos járatokon. Az akció a február 12. és április 10. közötti utazásokra érvényes, így az érdeklődők kedvezőbb áron utazhatnak többek között Genovába, Memmingenbe és Barcelonába.
Új akciót hirdet a február 12. és április 10. közötti utazásokra a Wizz Air: egyebek közt Genovába, Memmingenbe, Barcelonába utazók a második repülőjegyet 50 százalékos kedvezménnyel vásárolhatják meg február 5-én.
A Valentin-nap közeledtével a légitársaság promóciója lehetőséget kínál azoknak, akik kettesben vagy barátokkal terveznek utazást. Az ajánlat csak a mai napon, február 5-én érhető el, és a kiválasztott útvonalakra vonatkozik.
Népszerű úti célok kedvezménnyel
- Barcelona egész évben vonzó úti cél, ahol a látogatók Gaudí építészeti alkotásait, a Sagrada Famíliát és a Park Güellt is felfedezhetik. A tengerpart és a pezsgő helyi gasztronómia tovább növeli a város vonzerejét. 12 580 forintért már lehet jegyet venni
- Genova, a pesto szülővárosa, a tengerparti kikötőivel és történelmi belvárosával kínál autentikus olasz élményt. Az UNESCO Világörökség részét képező Palazzi dei Rolli épületei is megtekinthetők. A legolcsóbb jegyár 9055 forint.
- Memmingen Bajorország egyik hangulatos kisvárosa, ahol történelmi épületek, helyi specialitások és a bajor kultúra várja az utazókat. Ide a legolcsóbb jegyár 9055 forint.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








