A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Villámakciót hirdetett a Ryanair: filléres repjegyeket szórnak ki, csak pár óráig él az akció
A Ryanair 48 órás villámakcióval lepte meg az utazni vágyókat, amely során januári, februári és márciusi repülőjegyeket kínál rendkívül kedvező árakon. Budapestről már 5 939 forinttól foglalhatók jegyek például Tiranába, de hasonlóan olcsón elérhetők több népszerű úti cél, köztük Brüsszel, London, Milánó és Velence is. Az akció január 16-án, csütörtök éjfélkor zárul
A Ryanair 48 órás villámakciót indított, amely során januári, februári és márciusi utazásokra kínálnak rendkívül kedvező árú repülőjegyeket. Az akció január 16-án, csütörtök éjfélkor ér véget,
A fapados légitársaság budapesti járatai közül több is kiemelkedően kedvező áron érhető el. Különösen vonzó úti cél Tirana, Albánia fővárosa, ahová most már 5 939 forintos kezdő ártól lehet repülőjegyet foglalni. További 6 ezer forintos úti célok:
- Brüsszel
- Edinburgh
- Koppenhága
- London Stansted
- Milánó Malpensa
- Róma Ciampino
- Velence Treviso
- Catania
- Páfosz
Ezek az ajánlatok jellemzően január végére, februárra és márciusra szólnak és egy útra érvényesek.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








