A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Idén augusztusban is sok külföldi repül hozzánk a Sziget hetében. A Kiwi.com foglalási adatai alapján a legtöbben az Egyesült Királyságból, Romániából és Izraelből jöhetnek fesztiválozni, de jelentősen több dán, török, amerikai és német bulizóval is találkozhatunk, mint tavaly. A legtöbben a fesztivál első napján, augusztus 7-én érkeznek hazánkba.
A Kiwi.com foglalási adatai alapján a Sziget Fesztivál alatt Budapestre repülővel utazók többsége júliusban vette meg a repülőjegyét, amikor a repülőjegyek átlagára 149 euró volt. Júniusban is sokan foglaltak, ekkor átlagosan 173 euróért lehetett hazánk fővárosába repülőjegyet vásárolni.
A legforgalmasabb nap a Sziget Fesztivál első napja, azaz augusztus 7. lehet, hiszen a cseh utazási vállalat adatai alapján augusztus második hetében ekkor érkezhetnek hozzánk repülővel a legtöbben. Népszerűségben ezt követik a fesztivált megelőző napok: augusztus 5-e, majd 6-a.
Vannak olyanok is, akik nem az egész hetet töltik a fesztiválon, hanem esetleg egy-két konkrét koncert vagy pár nap kedvéért látogatnak a Szigetre. Ezt bizonyítja, hogy augusztus 9-én is számos külföldi érkezik Budapestre, és egyébként a repülővel érkezők egynegyede 4-10, míg háromnegyede 1-3 napot tölt hazánkban ebben az időszakban.
A Kiwi.com foglalási adatai alapján a legtöbben az Egyesült Királyságból, Romániából, Izraelből, Franciaországból és Spanyolországból érkeznek hozzánk, de idén több mint két és félszerannyi dán fesztiválózóval is találkozhatunk a Szigeten, mint tavaly. Törökországból csaknem dupla annyi bulizni vágyó érkezhet, mint tavaly, és számottevően több amerikai és német fiatal is repül Budapestre ebben az időszakban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








