Érdemes előre tervezni azoknak, akik digitális jegyet használnak vagy vásárlást terveznek a BudapestGO-n keresztül.
Hétfőtől, július 1-jétől hétköznap a reggeli csúcsidőszakban sűrűbben indítják a 200E járatokat Kőbánya-Kispest és a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér között - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) pénteken. A döntést azzal indokolták, hogy a nyári csúcsidőszakban, júliusban és augusztusban minden eddiginél nagyobb utasforgalom várható a légikikötőben.
A belváros felől a reptérre tartók számára a BKK a gyors 100E reptéri járatot ajánlja, amely ebben az időszakban a legsűrűbb menetrendje szerint közlekedik. Ugyanakkor sok utas a Kőbánya-Kispestről induló 200E járatot választja, hiszen a Dél-Pest felől, illetve a vasúttal érkezőknek ez kínál kedvezőbb eljutási lehetőséget a légikikötőbe.
A repülőtéri alkalmazottak és a környéken található logisztikai parkban dolgozók száma is jelentősen nőtt, ezért idén tavasszal a BKK utasszámlálást tartott. Az utasforgalmi elemzések alapján a 200E járat esetében korábban már bővítette a szombat kora reggeli indulások számát a közlekedési társaság.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








