Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
6 és fél méteres szinten tetőzött a Duna csütörtök délben a Szigetköznél - számolt be az RTL Híradó.
6 és fél méteres szinten tetőzött a Duna csütörtök délben a Szigetköznél, az árhullám ezután lassabban halad, de hosszabb tetőzésekre kell számítani az Országos Vízügyi Főigazgatóság szerint. A víz a Győrhöz közeli területeken az ártereket már elöntötte, az ott épült nyaralókat teljesen körbevette, de lakóházakat nem veszélyeztet. Budapesten szombat reggelre várják a tetőzést, de a rakpartokat már ma este 8-tól teljesen lezárják.
Korábban a Pénzcentrum is beszámolt róla, hogy Budapesten már kiadták a figyelmeztetést és már gőzerővel készülnek a dunai áradásra. Tegnap arról is beszámoltunk, hogy bár lakóházak nincsenek veszélyben, ám ártérre épült üdülőterületek viszont igen.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








