Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Repedni kezdett az üvegfödém, ami nagyon veszélyes lehet, ha tovább zajlik. A MÁV azt írta, tudnak a problémáról, már mérik, hogyan szüntethetik ezt meg.
Nincs közvetlen veszélyhelyzet a Keleti pályaudvaron, de az üvegfödémet, amely repedezik, ki kell javítani - ez áll abban a levélben, amit a MÁV a Telex kérdéseire küldött válaszként. A lap egyik munkatársa ugyanis észrevette, hogy az utascentrumban az üvegfödém legfelső rétege repedni kezdett, ami egy komolyabb erő hatására akár el is törhet.
A MÁV azt is írta, hogy az érintett területet körbekerítették, és folyamatban van a károk felmérése.
Az előzetes vizsgálatok alapján a repedést kivitelezési probléma okozza, amit minél előbb javítani kell. Az utasok és a munkatársak biztonsága az elsődleges, nem áll fenn veszélyhelyzet. AA lezárás a jegykiadó automaták és a peronok megközelítését nem gátolja, a helyreállításig a lezárt területeken tilos keresztül haladni
– áll a válaszlevelében.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








