Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Karbantartás miatt június 17-én és 18-án, valamint 24-én és 25-én a H6-os HÉV két szakaszon, a Közvágóhíd és Dunaharaszti külső, valamint Szigetszentmiklós-Gyártelep és Tököl, illetve Ráckeve között jár. A kimaradó szakaszon a H6-os és a H6A pótlóbusszal lehet utazni- tájékoztatta a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) szerdán az MTI-t.
A közlemény szerint a H6-os pótlóbusz Dunaharaszti külső és Szigetszentmiklós között közlekedik Szigetszentmiklós-Gyártelep érintésével, a H6A pótlóbusz pedig Dunaharaszti külső és Szigetszentmiklós-Gyártelep között jár.
Az említett napokon a vonatok Szigetszentmiklós-Gyártelepnél, Szigethalomnál és Szigethalom alsónál mindkét irányban a Közvágóhíd irányú peronnál állnak meg.
A Szigetszentmiklós, József-Attila-telep, Szigetszentmiklós alsó térségéből a főváros felé utazók részére a 38-as és a 238-as autóbuszok, valamint a 673-as, a 674-es és a 676-os Volánbusz-járatok igénybevételét javasolja a BKK.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








