Érdemes előre tervezni azoknak, akik digitális jegyet használnak vagy vásárlást terveznek a BudapestGO-n keresztül.
A 4-6-os vonalán kipróbálta a BKK, milyen, ha az utasoknak nem a villamosajtóban kell a mobiltelefonjukkal vonalkódot leolvasni, hanem az utastérben. Kiderült, hogy a mobiljegyesek is bliccelnek, ha megtehetik.
Az elmúlt fél évben a BKK új mobiljegy-érvényesítési módszert tesztelt az egyik legforgalmasabb villamosjáraton, a 4-6-oson. A bevezetésekor közölték: a két villamosjáraton a papírjegyekhez hasonlóan a BudapestGO alkalmazásban digitálisan megvásárolt, eseti utazásra szóló jegyek is érvényesíthetők lesznek a járművek utasterében található matricák beolvasásával. Az utastérben az ajtók jobb oldalánál és a vezetőfülkénél is megtalálhatók az érvényesítéshez szükséges matricák. Az eseti jegyeket azonnal érvényesíteni kell – tették hozzá.
Az rtl.hu kérdésére a BKK most azt írta: az elmúlt fél évben a szakembereik azt tapasztalták, hogy a járművek utasterében kihelyezett matricák nem javítottak jelentősen a helyzeten, nem segítették céljaikat az elvárt mértékben.
Emiatt társaságunk nem bővíti azoknak a járműveknek a körét, amelyeken a kódbeolvasás az utastérben is lehetséges.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








