Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
Mélyen a zsebünkbe kell nyúlni a családi strandolás alatt, nem csak a lángos, de az üdítő és a belépő is drasztikusan drágult. Egy budapesti strandon egy négy tagú család az egy napos fürdőzésért, 4 lángosért, és 4 üdítőért mintegy 23 ezer forintot hagyott ott. A szakértők 10-15 százalékos emelkedésről beszélnek.
A Balatonon 1500, Budapesten már 2500 forintot is elkérhetnek idén egy lángosért. Egy siófoki büfé tulajdonosa szerint annyival drágábbak az alapanyagok, hogy minimum 15 százalékot kellett emelniük. Nem csak a lángos az, ami drágult, egy négy tagú család a budapesti Palatinus strandon a strandolásért és az ebédért 23 ezer forintot költött.
A Magyar Vendéglátók Ipartestületének elnöke szerint idén a lángos drágulása az alapanyag-és energiaköltségeknek, valamint a bérek emelkedésének tudható be.
Az olaj 600 forint volt egy évvel ezelőtt, most 1 400 forint, ez 150 százalékos emelkedés. Ha valaki le akar cserélni 20 liter olajat, ez 12 000 forint volt tavaly, míg idén ez már 30 000 forint.
- mondta Kovács László, a Magyar Vendéglátók Ipartestületének elnöke az RTL Híradónak, aki hozzátette, hogy a drasztikus drágulás ellenére sem biztos, hogy profitot tudnak majd termelni a vendéglátósok, ami azért is probléma, mivel a koronavírus után kevés egység bír ki még egy idényt profit nélkül.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








