Az Agrárszektor annak járt utána, mik a főkülönbségek a magyar és az osztrák falusi turizmus és a mezőgazdaság között.
A belföldi vendégek által a kereskedelmi szálláshelyeken eltöltött éjszakák száma – elsősorban a járványügyi korlátozások bevezetése miatti alacsony bázis következtében – 2022. januárban 2021 azonos hónapjához viszonyítva közel négy és félszeresére nőtt, azonban 32%-kal elmaradt a Covid19-járvány kitörése előtti, 2019. januári értéktől. A külföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma hét és félszeresére emelkedett, de még így is 43%-kal kevesebb volt a 2019. azonos időszakinál. [1] A nyaralóhajók adatait adatvédelmi okokból nem közöljük. A magán- és egyéb szálláshelyek nem tartoznak a kereskedelmi szálláshelyek közé. Az egyéb szálláshelyek a nem magánszemélyek által üzemeltetett, jellemzően a magánszálláshelyeknél nagyobb kapacitású szálláshelyeket jelentik, ilyen például egy társasházban több lakás rövid távú bérbeadása egy üzemeltető által.
2022. januárban az előző év azonos hónapjához képest a belföldi vendégek száma több mint hatszorosára, a vendégéjszakáké közel négy és félszeresére növekedett. A vendégek száma 225 ezer, az eltöltött vendégéjszakáké 504 ezer volt. Az éjszakák 80%-át szállodákban töltötték, ezek száma az egy évvel korábbihoz viszonyítva mintegy öt és félszeresére emelkedett. A panziókban és a közösségi szálláshelyeken a forgalom csaknem kétszeresére nőtt a tavaly januárihoz képest. A legnépszerűbb turisztikai régió a Budapest–Közép-Duna-vidék volt, ahol a belföldivendég-éjszakák valamivel több mint ötödét regisztrálták.
A külföldi vendégek száma közel kilenc és félszeresére, a vendégéjszakáké hét és félszeresére emelkedett az egy évvel korábbi adatokhoz képest. A szálláshelyekre érkezett 170 ezer vendég összesen 447 ezer vendégéjszakát töltött el. A vendégéjszakák 87%-át szállodában töltötték, ez közel nyolc és félszeres bővülés 2021 januárjához képest. A legnépszerűbb turisztikai régió a Budapest–Közép-Duna-vidék volt, ahol a külföldivendég-éjszakák közel kétharmadát regisztrálták.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Deportálhatják azokat az ukránokat, akik nem veszik fel az orosz állampolgárságot
- Bolsonaro utcai politizálásba kezdett - Elon Muskot is védi
- Kirúgták és letartóztatták a tinédzsereket szexre kényszerítő gyermekotthoni dolgozót
- Budai Gyula: nyomozást rendeltek el a Lánchíd felújítása ügyében
- Kerékpáros kompot adtak át a Tisza-tónál - képek
- Felébredt a Voyager űrszonda, újra értelmes jeleket küld