A töltőállomás meghibásodása miatt tankolt vizet több autós is az egyik Shell benzinkúton - derült ki a társaság vizsgálatából.
Türelem és empátia – két összetevő, amire nagy szükség lenne az utakon. Akár sofőrként, akár gyalogosként veszünk részt a közlekedésben, az egymásra való odafigyelés elengedhetetlen – erre hívja fel a figyelmet egy friss kutatás. A jogosítvánnyal rendelkezők 61 százaléka az egyik legégetőbb problémának a forgalomban tanúsított agresszív vezetői magatartást tartja, derült ki a felmérés eredményeiből- van tehát tér a fejlődésre.
Egy az OTP Mobil megbízásából, a magyar lakosság körében készeített friss, reprezentatív kutatás eredményei alapján a vezetői engedéllyel rendelkezők mindössze 2 százaléka nem észlel problémát a közlekedési kultúrával kapcsolatban. Ez a szám annyira alacsony, hogy egyből felmerül a kérdés: tényleg ennyire rossz lenne a helyzet?
A megkérdezettek többsége a legégetőbb problémák közé a szabálytalan előzést, valamint a forgalomban tanúsított agresszív vezetői magatartást sorolta, mindkettőt 61 százalék választotta. Szintén magas arányban számoltak be olyan jelenségekről is, mint a vezetés közbeni mobiltelefonhasználat, az irányjelző használatának hiánya, a gyorshajtás, a figyelmetlenség, vagy a szabálytalan parkolás.
A kulturált vezetés fogalma alatt mindenki mást érthet, a kutatás ezért azt is vizsgálta, a kitöltők szerint mely autózás közben tanúsított magatartások, szabálytalanságok azok, amelyek már nem férnek bele ebbe a kategóriába. Sokak szerint a büntetőfékezés (61 százalék), a gyalogosokkal szembeni szabálytalanságok (59 százalék), illetve a szabálytalan előzés (58 százalék) ilyen tetteknek minősülnek.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








