Sokan élnek az M1 regionális matrica kedvezményes lehetőségével, közel 23 ezer darab 2026-os e-matrica fogyott az első héten.
Napokon belül megnyílik Rácz Jenő étterme, a Rumour, melyet a Michelin-csillagos séf meg is mutatot a kameráknak.
A Rumour by Rácz Jenő névre keresztelt étterem a Michelin-csillagos séf első önálló vállalkozása, így ezzel beteljesedik Jenő egyik legnagyobb álma - írja a promotions.hu.
Egy olyan szokatlan koncepcióval áll elő a sztárséf, melyben a vendég van a központban: bárszékeken fognak ülni egymás mellett, a séfek pedig velük szemben, a konyhában dolgoznak majd, és egyből a vendég elé helyezik a frissen elkészült ételt. A videóban elmondja, hogy lesz egy expressz menü, melyet csak egy adott idősávban lehet rendelni, és jóval olcsóbb lesz, mint a 11 fogásos menü. Ezáltal többféle igényt is ki tudnak majd elégíteni. Az emeleten a bárban pedig izgalmas koktélokat lehet majd fogyasztani.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








