Balatonfüreden december elsejétől szigorú dohányzási tilalmat vezettek be két közterületen.
Körvonalazódik, melyik városokban töltik a vakációt a magyarok. A népszerű helyszínek mellett hazánk rejtett turisztikai kincsei is feltörekvőben vannak, derült ki a Magyar Turisztikai Ügynökség részére készített felmérésből. De vajon utazunk még külföldre az idén?
Habár a pánikérzet minimálisan nőtt a lakosság körében, mostanra mégis kevesebben tartanak attól, hogy betervezett nyaralásuk meghiúsulhat. A kutatási adatok szerint eltérő, ki mennyire hamar kelne útra: a fővárosban élők azok a járványhelyzet elmúltát követően azonnal, míg a vidéki régiók közül az észak-magyarországiak tervezik legkorábbi nyaralást, pár hónapon belül. Nyár elejére a rövid, egynapos belföldi kirándulások kerülnek középpontba, a tavalyi 36%-hoz képest idén a válaszadók 51%-a választaná ezt a kikapcsolódási formát.
Nyírség, Fertő, Villány és az észak-magyarországi fürdők
A családi nyaralások fő célja az aktív kikapcsolódás, az úti célok pedig a népszerű beföldi desztinációk, azon belül is a városlátogatások, a kiránduló élménypontok és gyógyfürdők. A reprezentatív kutatási adatok és a közösségi média felületek posztjainak vizsgálatán alapuló felmérés szerint kifejezetten megnőtt az érdeklődés a Nyírség - ezen belül Nyírbátor-, a Fertő-tó, Mogyoród, Szarvas és Villány iránt.
A népszerű észak-magyarországi fürdőhelyek, mint például Bükkfürdő, Hajdúszoboszló vagy Miskolctapolca is a koranyári fellendülés első nyertesei lehetnek. Ennek oka többek között, hogy a Nógrád, Heves és BAZ megyeiek majdnem fele (46 százaléka) a megszokott, ismert üdülőhelyekre menne, és országos összehasonlításban körükben a legmagasabb a gyógyfürdőlátogatási tervek, 28 százalékuk elsődleges célpontja.
Zsúfolt M7-es
A saját nyaralóval rendelkező ingatlantulajdonosok, vagyis többnyire a budapestiek és a dél-dunántúliak a tervek szerint magasabb arányban veszik célba a Balatont. A kulturális programokat a többi országrész lakóihoz képest magasabb arányban kedvelő nyugat-dunántúli lakosság körében pedig minden bizonnyal a keszthelyi Festetics-kastély, vagy a szombathelyi hagyományőrző fesztivál lesz népszerű. Nem meglepetés, hogy az emberek kétharmada összességében úgy nyilatkozott:
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








