Enyhe, csapadékos hétvége várható Magyarországon és Európa nagy részén, miközben az igazi téli időjárás elkerüli kontinensünket.
Még épphogy ki tudják szolgálni az igényeket a rendelkezésre álló vonatok a 4-es metróban. Jelenleg a legterheltebb napszakokban 2 és fél perces a követési időköz, ezt csak akkor lehetne csökkenteni, ha új szerelvényeket állítanának be, ám ehhez új kocsikat kellene venni.
Az elmúlt öt évben nagyjából megduplázódott az M4-es vonalon utazók száma, a rendelkezésre álló vonatok még éppen ki tudják szolgálni az igényeket - írja csütörtöki számában a Világgazdaság. A forgalom további növekedésének kezeléséhez nem elég a mostani járműpark, ezért a BKK a közeljövőben értékelni fogja, hogy a 4-es metró menetrendje mennyiben felel meg az igényeknek.
A BKK szerint egy átlagos munkanapon 190 ezren használják az M4-est, ez - az indulást követően - 2014-ben 100 ezer körül volt. A vonalon 15 Alstom típusú szerelvény teljesít szolgálatot, ebből 13-at engednek ki a forgalomba. Jelenleg a legterheltebb napszakokban 2 és fél perces a követési időköz, ezt csak akkor lehetne csökkenteni, ha új szerelvényeket állítanának be. Ehhez azonban mindenképpen új kocsikat kellene venni, mert a 2-es vonalon járó Alstomok műszaki tartalma eltér az M4-esétől.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








