Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
Gyakorlatilag a magyar felnőtt lakosság 43 százaléka egyszerűen nem engedhet meg magának egy kiadós, egyhetes nyaralást távol az otthonától - derült ki egy frissen közzétett Eurostat jelentésből. A magyar adat egyébként a 6. legrosszabb az EU-ban, az átlagtól majd 15 százalékkal elmaradunk. De például lakosságarányosan Ausztriában négyszer annyi ember engedhetne meg magának egy hosszú nyaralást, mint hazánkban.
Bár a nyár rengeteg család számára a nyaralást és utazgatást jelenti, rendkívül sokan vannak azok is, akik egyszerűen nem engedhetnek meg maguknak egy kiadós pihenést. Az Európai Unió 16 éves kor feletti lakosainak 28,3 százaléka ugyanis nem képes finanszírozni egy egyhetes nyaralást távol az otthonától - derült ki az Eurostat frissen közzé adott jelentéséből. Bár ez az arányszám is rendkívül elkeserítő, öröm az ürümben, hogy 2013-ban ez a szám még 39,5 százalék volt uniós szinten.
Ha közelebbről is megvizsgáljuk a számokat, azt látjuk, hogy a Romániában élők közül kell a legtöbbeknek lemondaniuk egy kiadós nyaralásról, keleti szomszédunknál ugyanis a 16 évnél idősebb lakosság 58,9 százaléka nem engedhet meg magán egy egyhetes nyaralást távol az otthonától. Ennél nem sokkal jobb a helyzet Horvátországban és Görögországban sem, előbbinél az emberek 51,3, utóbbinál 51 százaléka kénytelen hosszabb kikapcsolódás nélkül végigcsinálni a nyarat.
Ha a dobogóra nem is kerültünk fel, nekünk magyaroknak sincs okunk az örömre. A statisztikák szerint ugyanis a 16 éves kornál idősebb magyarok
Ez az egész Európai Uniót tekintve a 6. legrosszabb arányszám. Amivel az EU-st átlag 28,3-tól is messze elmaradunk. A helyzet azonban akkor lesz igazán súlyos, ha megnézzük, hogy a lista élén szereplő Svédországban csupán a lakosság 9,7 százaléka nem tudna finanszírozni egy egyhetes nyaralást, míg Luxemburgban ez az arány 10,9, Dániában 12,2, Ausztriában pedig 12,4 százalék.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








