Borult idő várható a hétvégén és tovább csökken a hőmérséklet, pénteken és szombaton elszórtan kell hószállingózásra, havas esőre számítani élénk, erős széllel.
Elmaradások vannak a munkában, csúszhatnak a céldátumok a 3-as metró felújításánaá. A szakszervezet szerint a szakasz átadása után egy hétig a 3-as metró teljes vonalán közlekednek a szerelvények, majd ezután zárják le a déli részt a Kőbánya-Kispest és a Nagyvárad tér megálló között.
"Valótlan, hogy tényként kezeljük: az M3-as metróvonal infrastruktúra rekonstrukciójánál késésekkel kellene számolni. A szakszervezetek szakmailag nem jogosultak a BKV Zrt. nevében megnyilvánulni, nyilatkozatokat adni és nem kompetensek szakmai kérdésekben a nyilvánosság előtt állást foglalni. Tájékoztatjuk, hogy kizárólag a BKV Zrt. által közölt hírek, közlemények tekinthetők hivatalos információnak, vagyis a közösségi média felületeken - Facebook csoportokban - megjelenő ismertetők, értesítők, hírlevelek, nem a BKV Zrt. hivatalos állásfoglalását tükrözik. A kivitelező biztosította a BKV Zrt.-t a szerződés szerinti határidőre történő befejezésről."
Elmaradások vannak a munkában, így előfordulhatnak csúszások a céldátumokban - írta a Közlekedési Dolgozók Szakszervezetének (Metró KDSZ) hírlevele. A BKV meghatározta azokat a minimális követelményeket, amelyek teljesülésével beindulhat az utasforgalom.
- mondta a Metró KDSZ elnöke a Világgazdaságnak. Gulyás Attila szerint ez megszokott az ilyen rekonstrukcióknál. A minimális követelmények, így a pályabiztosító, a gépészeti és a szellőzőberendezések, valamint a tűzvédelem működésének tesztelése március elején kezdődhet, amikor feszültség alá helyezik a pályát.
A szakasz átadása után a tervek szerint egy hétig a 3-as metró teljes vonalán közlekednek a szerelvények, majd ezután zárják le a déli részt a Kőbánya-Kispest és a Nagyvárad tér megálló között.
Az északi szakaszon normál üzemidőben zajlik a közlekedés, de a középsőn vasárnaponként vágányzár lesz a pályafelújítás folyamatossága miatt.
A déli szakasz lezárásakor egy vágányt szabadon kell hagyni, mert azon jutnak el reggel a szerelvények a nyitott Újpest-Nagyvárad tér szakaszra, este pedig a Kőér utcai kocsiszínbe. Az áthaladásokhoz szükséges többletlétszámot túlórákkal oldják meg. Az 1-es metró vonalára 2021-ben készül el az első új vonat, a szakaszt mindkét irányban több lépcsőben hosszabbítják meg.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
-
Visszatér a korábbi slágertermék: újra elérhető tőke- és hozamvédett befektetési alap a piacon
Fenntartható élelmiszergazdaság és energetika felpörgése akár 20 százalék hozamot is adhat 5 év alatt az OTP-nél.
-
Újra eljött a bankbetétek ideje?
Már 10 százalék feletti lekötött betét is van a piacon – a MagNet értékelte a helyzetet.
-
5+1 hasznos tanács a pénzügyileg tudatos vállalkozáshoz (x)
Elvárás, hogy a vállalkozó értsen a stratégiához, joghoz, személyügyhöz, értékesítéshez és a pénzteremtéshez. Utóbbihoz már létezik e-learning segítség is.
- KSH: növekedésnek indult a munkanélküliség
- Hajrájában a kézilabda-vb, City-Arsenal csúcsrangadó Angliából - sport a tévében
- Orbán Viktor: amíg én vagyok a miniszterelnök, Magyarország nem sodródik bele a háborúba
- Nagyon mennek a panelok, de aki most eladna, legyen türelmes!
- Kitört a háború a Forma–1-ben, az ok 20 milliárd dollár
- Az olasz maffia Magyarországon is tevékenykedik, léptek a hatóságok
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


