A hidegpárna miatt napokig marad a szürkeség, a karácsony pedig az átlagosnál melegebb lehet.
Sapka? Sál? Rövidgatya? Strandpapucs? Hiába nézel ki az ablakon, mégsem tudod eldönteni, mit vegyél fel ma? Segítünk! Ilyen időjárásra készülj most szerdán (2018.11.07).
Nem tudod, mit vegyél fel reggel? Kíváncsi vagy várható-e csapadék, illetve mire számíthatsz, ha autóba ülsz? Esetleg a napi orvosmeteorológiai előrejelzés, pollen és UV helyzet is érdekel? Itt a Pénzcentrum napi időjárásjelentése:
36 órás előrejelzés
Szerda reggelre is többfelé képződik pára, köd, mely északkeleten csak nehezen oszlik majd fel, foltokban akár egész nap is megmaradhat. Napközben leginkább csak fátyolfelhők zavarhatják meg a napsütést. A délkeleti szél helyenként még megélénkülhet. Hajnalban 0-7 fokig hűlhet a levegő, északkeleten fordulhat elő gyenge fagy. Délután 15-20 fokos csúcshőmérsékletre számíthatunk.
Csütörtök reggel is találkozhatunk párás, ködös tájakkal. Több felhő lesz felettünk, csapadék azonban továbbra sem valószínű. Nem lesz jelentős a légmozgás. Ismét hideg lesz a hajnal, 0-8 fok várható. Délután 14-19 fokot mérhetünk.
Közlekedésmeteorológiai jelentés
Szerdán is többfelé indulhat párásan, ködösen a reggel, mely északkeleten csak nehezen oszlik fel, de helyenként akár egész nap megmaradhat. A ködös tájakon jelentősen lecsökken a látástávolság, illetve a nedvessé, csúszóssá váló útburkolaton megnő a féktáv. A naposabb időben érdemes lesz vezetés közben napszemüveget viselni. A Duna-Tisza közén és a Dunántúl északi felén néhol még megélénkül a délkeleti szél, mely némileg csökkenti a járművek menetstabilitását. Vezessünk fokozott figyelemmel! Balesetmentes közlekedést kívánunk!
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Orvosmeteorológiai jelentés
Szerdán is marad a frontmentes idő. A magasban azonban erős melegedés zajlik, emiatt a melegfrontra fokozottan érzékenyek körében gyakori lehet a fejfájás, fáradékonyság, dekoncentráltság. A hűvös és nyirkos reggeli időszakban főként északkeleten és nyugaton jelentkezhetnek ízületi panaszok, valamint nagy lesz a megfázásveszély. Növeljük a C-vitamin bevitelt, fogyasszunk sok zöldséget és gyümölcsöt!
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








