Az európai időjárási mintázat jelentős átalakulás előtt áll, ami a Kárpát-medencében is éreztetheti hatását a következő napokban.
Sapka? Sál? Rövidgatya? Strandpapucs? Hiába nézel ki az ablakon, mégsem tudod eldönteni, mit vegyél fel ma? Segítünk! Ilyen időjárásra készülj most kedden (2018.11.06).
Nem tudod, mit vegyél fel reggel? Kíváncsi vagy várható-e csapadék, illetve mire számíthatsz, ha autóba ülsz? Esetleg a napi orvosmeteorológiai előrejelzés, pollen és UV helyzet is érdekel? Itt a Pénzcentrum napi időjárásjelentése:36 órás előrejelzés
Kedden a Dunántúlon, keleten és északkeleten párás, ködös reggelre készülhetünk, helyenként ismét lassabban oszlik majd fel a köd, másutt azonban szikrázó napsütés ígérkezik. A középső és észak-dunántúli tájakon élénk, néhol erős délkeleti szélre számíthatunk. 15-20 fokig melegszik a levegő. Szerdán a párás, ködös reggelt követően folytatódik az átlagosnál melegebb, csapadékmentes idő. Több-kevesebb felhő azért lesz az égen, a délkeleti szél a középső országrészben továbbra is feltámadhat. A legmelegebb órákban 15-19 fokos hőmérsékletre számíthatunk.
Közlekedésmeteorológiai jelentés
Kedden a Dunántúlon és hosszabb ideig keleten, északkeleten pára- és ködfoltok jelenthetnek veszélyt a közlekedésben. Jelentősen csökken a látástávolság, illetve a nedvessé, csúszóssá váló útburkolaton megnő a féktáv. A naposabb időszakokban érdemes lesz vezetés közben napszemüveget viselni. A Duna széles sávjában feltámadhat a délkeleti szél, mely némileg csökkenti a járművek menetstabilitását. A viszonylag meleg idő miatt figyelmetlenebbek, tompábbak lehetünk, a balesetek elkerülése érdekében vezessünk fokozott figyelemmel! Balesetmentes közlekedést kívánunk!
Orvosmeteorológiai jelentés
Kedden sem érkezik front térségünkbe. A nappali felmelegedés pár fokot mérséklődik, de a melegedésre érzékenyek körében még jelentkezhetnek melegfronti jellegű tünetek gyakori lehet a fejfájás és fáradékonyabbak lehetünk a megszokottnál. Egyeseknél koncentrálási problémák is felléphetnek. A hűvös és nyirkos reggeli időszakban főként északkeleten és nyugaton jelentkezhetnek ízületi panaszok. Növeljük a C-vitamin bevitelt, fogyasszunk sok zöldséget és gyümölcsöt!
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








